خبرگزاری کار ایران

تمرین سبک سرخپوشان درهتل میلینیوم

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۶۷۹

شاگردان برانکو امروز پس از صرف صبحانه تمرین سبکی را در هتل میلینیوم ابوظبی انجام دادند.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان صبحانه را امروز ساعت 10 صبح در هتل صرف کردند. بازیکنان سپس در ساعت 11:30 تمرین سبکی را در یکی از سالن‌های هتل میلینیوم ابوظبی انجام دادند.

شاگردان برانکو ساعت 17:30 امروز هتل را به قصد ورزشگاه ترک خواهند کرد که در فاصله 280 متری ورزشگاه قرار دارد. بازیکنان قبل از حرکت به سمت ورزشگاه، برنامه صرف عصرانه و نوشیدنی و جلسه فنی برای اعلام ترکیب اصلی را خواهند داشت.

همچنین سرخپوشان شب گذشته پس از انجام تمرین با تهیه کیکی، شصت و دومین سالروز تولد برانکو ایوانکوویچ را به وی تبریک گفتند. آنها این قول و قرار را با سرمربی تیمشان گذاشتند که با تمام توان به میدان بروند و پیروزی برابر الوحده را به هواداران و به عنوان هدیه تولد به او تقدیم کنند.

بازیکنان پرسپولیس صبح امروز هم وقتی برای صبحانه در رستوران حضور پیدا کردند، با اطلاع از انتخاب سید جلال حسینی به عنوان مرد سال فوتبال ایران، کسب این عنوان را به او تبریک گفتند.

پرسپولیس در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز سه‌شنبه10 اسفند در ورزشگاه آل نهیان در برابر تیم الوحده امارات به میدان خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز