خبرگزاری کار ایران

واکنش راموس به ادعای مدافع بارسا؛

در دنیای پیکه، همه علیه ‌او نقشه می‌کشند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۶۴

جرارد پیکه به اتفاقاتی که در بازی رئال مادرید در خانه ویارئال روی داد واکنش نشان داده و از داور بازی انتقاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رئال مادرید در بازی با ویاذئال دو بر صفر عقب بود اما توانست سه بر دو پیروز شود. گل تساوی آنها روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید، در حالی که تصاویر آهسته نشان می‌داد که داور احتمالا اشتباه کرده است.

پیکه پس از این مسابقه نوشت: داوری بد باعث شد که اختلاف امتیاز این دو تیم به 8 برسد. این تصاویر را هم خود رسانه‌های مادریدی منتشر کرده‌اند.

او چهار تصویر را به توییت خود الصاق کرده که نشان می‌دهند تصمیم داور بسیار بحث‌برانگیز بوده است.

راموس هم پاسخ پیکه را داده. او به خبرنگاران گفته است: اگر او تصویر مسی را منتشر می‌کرد من متعجب می‌شدم. ما می‌دانیم که دنیای پیکه چگونه است. در دنیای او، همه دارند علیه‌اش نقشه می‌کشند. داوران کار سختی دارند. ما باید تلاش کنیم که آنها کارشان را بتوانند با راحتی انجام دهند. 

راموس درباره سه امتیاز بسیار مهمی که تیمش گرفت هم صحبت کرد: مهم بود که پیروز شویم. از نظر روانی این برد خیلی مهم بود. فاصله‌ها بسیار کم است و رقابت بین تیم‌ها پایاپای است. نبرد قهرمانی تا آخرین روز ادامه خواهد داشت. در فوتبال فاصله بین تیم‌ها دارد روز به روز کمتر و کمتر می‌شود.

راموس همچنین درباره مسائل مختلف دیگری هم صحبت کرده است. او به موضوع دعوایش با دنی آلوز‌، هم‌تیمی سابقش پرداخته. آلوز و راموس در سویا هم‌بازی بودند و سپس راهی رئال مادرید و بارسلونا شدند.

آلوز گفته بعید می‌داند راموس سویا را دوست داشته باشد. این در حالی است که سویا تیم شهر راموس است. کاپیتان رئال هم گفته آلوز کسی نیست که بخواهد درباره وفاداری به تیم صحبت کند. او گفته است: این حرف‌ها را آلوز زده، کسی که یک سال عاشق برزیل است، سال بعد تصمیم می‌گیرد عاشق اسپانیا شود و سال بعد هم ایتالیا. احساسات من را نمی‌توان اندازه گرفت. شما یا بدون احساسات متولد می‌شوید یا با احساسات. دیگر مهم نیست که دیگران چه می‌گویند.

ما باید در کل بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم

از این مدافع میانی اسپانیا پرسیدند که آیا رئال دو بازی متفاوت را برابر ویارئال به نمایش گذاشت و او گفت: فکر نمی‌کنم. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را در کل مسابقه داشته باشیم اما ما باید برای کار حریفمان ارزش قایل شویم. ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و بخواهیم که تا جای ممکن نمایشی یک‌دست و بی‌فراز و نشیب داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز