خبرگزاری کار ایران

محرومیت مشابه آقای مدیرعامل با مهدی رحمتی!

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۷۰

محمدرضا عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان که از شنیدن خبر محرومیتش تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته اخلاق شوکه شده در این رابطه توضیح می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیاه جامگان در حالی که در تلاش برای کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر است درگیر حواشی شده است. آن‌ها به تازگی توانستهاند اکبر میثاقیان را جانشین خداداد عزیزی کنند و البته اعلام حکم محرومیت عباسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه با واکنش او همراه شد.

چند روز پیش از کمیته اخلاق تماس گرفتند و مرا دعوت کردند ولی به فدراسیون نرفتم و شاید مثل رحمتی چون به کمیته اخلاق نرفتم، محروم شدم. با این حال نمی‌دانم دلیل چنین محرومیتی چیست.
وی هم‌چنین درباره پیگیری دلایل محرومیتش تأکید کرد: باید پیگیر شوم تا علت آن را بفهمم. می‌خواهم با مهدی تاج صحبت کنم و حرف هایم را به او بزنم. قطعا تیم سیاه جامگان به روند خود ادامه می‌دهد و برای موفقیت تلاش می‌کند. من هم پیگیر هستم تا دلیل محرومیتم را بفهمم.
عباسی هم همانند مهدی رحمتی تهدیدهای خاص خودش را دارد و می‌گوید: حرف برای گفتن زیاد است اما باید ماجرای اصلی مشخص شود. من اصلا با کمیته اخلاق کاری ندارم و با آقای تاج صحبت می‌کنم. هر کسی می‌خواهند باشند چون اینجا فوتبال است، همه چیز فرق دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز