خبرگزاری کار ایران

انتظار بازی سخت برابر الوحده را داشتیم؛

برانکو: نیازی به بازیکن خارجی نداریم/ این پایان کار نیست

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۲۸

سرمرذبی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با نماینده امارات در نشست خبری به توضیح درباره ادامه کار در لیگ قهرمانان پرداخت.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از کسب پیروزی هیجانی در ورزشگاه آل نهیان با ابراز خشنودی از عملکرد بازیکنانش گفت: بازی بسیار سختی از لحاظ تاکتیکی و روحی داشتیم. انتظار این بازی سخت را نداشتیم. بعد از اینکه یک گل زدیم چند موقعیت گل را از دست دادیم. زمانیکه از موقعیت ها استفاده نکنیم، تیم مقابل استفاده می کند و این قانون فوتبال است. بعد از اینکه نتیجه دو بر یک شد توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی پرسپولیس که جشن تولد 63 سالگی خود را با این پیروزی دلچسب جشن گرفته بود، ادامه داد: از هواداران تشکر می کنم که همیشه تیم ما را باور دارند و در تمام جریان بازی تیم ما را حمایت کردند.

برانکو در خصوص افزایش شانس صعود تیمش با این پیروزی گفت: این برد برای ما خیلی مهم بود زیرا ما مهمان بودیم و برنده شدیم. یک قدم رو به جلو برداشتیم و این پایان کار نیست. بازی های سختی پیش روی ما هست و هنوز همه تیم ها شانس برای صعود دارند.

سرمربی پرسپولیس که در مقابل تیم متمول و پرستاره الوحده با تکیه بر بازیکنان ایرانی‌اش به برتری رسید، در این خصوص گفت: ما از بازیکنان ایرانی استفاده می کنیم و نیاز های ما با این بازیکنان برآورده می شود. ما فقط یک دروازه بان خارجی داریم و نیازی به بازیکنان خارجی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز