خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون وزنه برداری خبر داد؛

مجوز حضور آمریکایی‌ها در ایران صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۵۲

رییس فدراسیون وزنه برداری از صدور مجوزهای لازم برای حضور تیم آمریکا در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در اهواز خبر داد.

 

به گزارش ایلنا، رقابت‌های بین‌المللی وزنه برداری جام فجر از روز ۱۹ اسفندماه با حضور ۲۰ کشور در اهواز برگزار می‌شود و این در حالی است که حضور تیم آمریکا در این مسابقات سوالاتی را به همراه داشت و حالا شنیده می‌شود که این حضور قطعی است.

علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری در این باره می‌گوید: حضور تیم آمریکا در جام فجر مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه با موافقت وزارت امور خارجه و شورای برون‌مرزی همراه و مجوز لازم صادر شد. ما نیز به زودی این مساله را به مسوولان تیم آمریکا اعلام می‌کنیم تا این تیم هم بتواند بدون هیچ مشکلی به ایران بیاید و در جام فجر شرکت کند.

علی مرادی به ترکیب تیم ایران در جام فجر هم اشاره‌ای می‌کند: بعد از المپیک‌ها در تیم‌های ملی بازنگری می‌شود، یعنی ما برنامه 4 ساله را برای المپیک بعدی، می‌ریزیم. امسال چون سال بازنگری به احیای تیم‌های نوجوانان و جوانان است، با پیشنهاد سرمربی تیم ملی و بررسی این پیشنهاد در شورای فنی، قرار شد این رده سنی در مسابقات جام فجر شرکت کند.

دراین میان بحث کاندیداتوری علی مرادی برای ریاست فدراسیون جهانی نیز مطرح است. موضوعی که مرادی معتقد است باید برای آن هزینه کرد و این تنها مشکل بر سر راه آنهاست: ما در مرحله‌ای هستیم که یک قدم نمی‌توانیم پا پس بکشیم. تنها مشکلی که در حال حاضر داریم عدم تامین منابع مالی برای پیشبرد برنامه‌هایمان است چیزی که کشورهای عربی در این زمینه از ما جلو هستند. ما وارد محدوده ممنوعه‌ای شده‌ایم که باعث شده مدیریت 40 ساله برخی افراد به خطر بیفتد. امیدوارم آن چیزی که صلاح مملکت است رخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز