خبرگزاری کار ایران

در مجمع هیات فوتبال استان همدان؛

تاج: اگر استقلال پول داشت از نقل و انتقالات محروم نمی‌شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۶۳

مهدی تاج با حضور در مجمع هیات فوتبال استان همدان اعلام کرد که استقلال به دلیل مشکلات مالی درگیر مسائل مربوط به محرومیت در نقل و انتقالات شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، با حضور در مجمع هیات فوتبال استان همدان و بعد از انتخاب عباس صوفی به‌عنوان رییس این هیات او را فردی شایسته در این پست خواند: یکی از بهترین مجامعی که تاکنون برگزار کرده‌ام انتخابات هیات فوتبال همدان بود که در فضایی به دور از حاشیه برگزار شد. عباس صوفی بی‌خبر از گذشته فوتبال همدان نبوده و بیگانه با فوتبال نیست. امیدوارم به بهترین شکل فوتبال استان پیشرفت کند. در رده سنی نوجوانان و جوانان باید کار جدی در استان انجام شود و همچنین باید سهم استان همدان در تیم‌های ملی بیشتر باشد.

مهدی تاج به ضعف‌های موجود در فوتبال ایران هم اشاره کرد و در اینباره گفت: ضعف‌هایی در باشگاه‌ها موجود است و پیگیری‌ها باید بیشتر باشد اما آنچه مسلم است مشکلات مالی فوتبال را اذیت می‌کند. چیزی که پیداست اینکه اگر استقلال پول داشت از نقل و انتقالات محروم نمی‌شد. در فوتبال گرفتاری‌های زیادی داریم اما با همت مدیران فوتبالی در آسیا بهترین هستیم. در فوتبال ساحلی و فوتسال هم بهترین هستیم و در داوری هم یکی از بهترین‌های قاره هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز