خبرگزاری کار ایران

یک تراژدی شکسپیری؛

کودتا در برنابئو/ 5 بازیکن رئال علیه رونالدو موضع گرفتند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۵۹

پنج بازیکن رئال نزد فلورنتینو پرز شکایت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پنج بازیکن رئال مادرید نگرانی‌های خود را درباره‌ی فرم نامطلوب کریستانو رونالدو اظهار کرده‌اند. این یکی از تراژدی‌های شکسپیر نیست.

علی رغم 23 گل در 30 بازی، رونالدو یک فصل دشوار را در سانتیاگو برنابئو تحمل می‌کند. بازیکن بین‌المللی رئال در تلاش برای حفظ روابط با طرفدارانی است که اخیرا شروع به نارضایتی کرده‌اند.

سایت اسپانیایی دیاریو گل ادعا کرده پنج بازیکن نگرانی‌های خود را به فلورنتینو پرز در مورد مهاجم 32 ساله‌ی رئال ابراز کرده‌اند.

دو هافبک رئال، لوکا مدریچ و تونی کروز، گفته‌اند از اینکه شماره 7 مادرید به اوج برگردد ناامید شده‌اند.

متئو کواچیچ بازیکن کروات لوس بلانکوس از بی‌رحمی‌های رونالدو نسبت به خود دلخور شده و از او رنجیده است.

ستاره سابق تاتنهام، گرت بیل، از فلورنتینو پرز خواسته که در فصل آینده او نقش اول را داشته باشد. بازیکن بین‌المللی ولزی رئال می‌خواهد این نقش را از هم تیمی‌اش برباید و طلسم باشگاه را بشکند.

بیل معتقد است او در گذشته بهترین بوده و عقیده دارد که او مردی است که تیم را به سوی کسب موفقیت هدایت می‌کند.

بازیکن دیگری که نگران کاپیتان قهرمان یورو 2016 است آلوارو موراتا است. این مهاجم با نظر زیدان در  پست‌های بی‌اهمیت به کار گمارده شده و امید بسته که به جای رونالدو به عنوان مهاجم نوک کار کند.

آمار گلزنی موراتا خیلی بهتر از هم تیمی‌اش رونالدو است. او آمار یک گل در هر 105 دقیقه را دارد. در حالی که بازیکن پرتغالی یک گل در هر 116 دقیقه را به نام خود ثبت کرده است.

موراتا از تصمیمات زین‌الدین زیدان به خشم آمده است و هیچ بعید نیست که تابستان از مادرید برود.

پرز شکایت بازیکنان را دریافت داشته است، اما رونالدو یک دارایی کلیدی در زمین محسوب می‌شود. عزیمت او از سانتیاگو برنابئو در آینده نزدیک محتمل به نظر نمی‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز