خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس بی‌دفاع، برابر توپ‌خانه نفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۲۶۲

تیم پرسپولیس با مصدویت سید جلال حسینی، در دیدار مقابل نفت تهران 4 مدافع خود را نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، مدافع باتجربه سرخپوشان که در جدال برابر الوحده با مصدومیت مواجه شد احتمالا قادر به همراهی این تیم برابر نفت تهران نخواهد بود. 

سیدجلال حسینی بلافاصله بعد از بازگشت از امارات مسائل مربوط به درمان و بررسی مصدومیتش را پشت سر گذاشت تا شرایطش برای دیدار هفته بیست و دوم برابر نفت تهران و شاگردان علی دایی مشخص شود. مدافع سرخپوشان که از ابتدای فصل با مصدومیت مواجه بود و با توجه به نیاز تیمش خود را در شرایط بازی نگه می‌داشت در دیدار برابر الوحده این مصدومیت به اوج خود رسید تا اکنون شرایط مبهمی برای بازی با نفت داشته باشد. 

پرسپولیس پیش از این برابر نفت وحید امیری، کمال کامیابی، محمد انصاری و حسین ماهینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداشت و با وضعیت مبهم سیدجلال حسینی شرایط برای این تیم خصوصا در خط دفاعی سخت‌تر خواهد شد. با غیبت محمد انصاری به عنوان تنها مدافع میانی این تیم و همچنین حسین ماهینی که قابلیت بازی در این پست را داشت، اکنون اگر سیدجلال حسینی قادر به همراهی این تیم نباشد آنها با بزرگترین مشکل تیم در طول فصل همراه خواهند شد و باید بدون مدافع برابر تیم قدرتمند نفت که با حضور محمد قاضی، ارسلان مطهری، عباس بوعذار و البته شاید سجاد شهباززاده یکی از بهترین خطوط هجومی لیگ را به پشتوانه حمایت ایمان مبعلی در خط میانی می‌بینند، قرار گیرند. این در حالی است که رامین رضاییان هم به عنوان یکی دیگر از عناصر این تیم که قابلیت بازی در خط دفاعی را داراست از سوی برانکو اخراج شده و این مساله تعداد غایبان پرسپولیس برابر نفت را به 4 نفر خواهند رساند و البته باید در نظر گرفت که کامیابی نیا به عنوان یکی از نفراتی که در فاز دفاعی تاثیر فراوانی دارد نیز محروم است و آنها در شرایط قرمز دفاعی قرار دارند.

اکنون باید دید برانکو ایوانکوویچ که تیمش با فاصله 6 امتیازی نسبت به دیگر رقبا شرایط خوبی برای کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل در اختیار دارند، چطور از این بازی خارج خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز