خبرگزاری کار ایران

فردا؛ جدال برسر قهرمانی واترپلو

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۷۸

فردا تیم دانشگاه آزاد و سایپا برای مشخص کردن قهرمان لیگ واترپلو به مصاف هم می‌روند و تیم‌های نفتی در رده بندی برابر هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر واترپلو با رقابت ۴ تیم در چهار بازی پیگیری شد. این بازی‌ها پنجشنبه هفته گذشته برگزار شدند که تیم‌های دانشگاه آزاد و سایپا به ترتیب توانستند نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه را از پیش رو بردارند. این دیدارها در استخر ۹ دی برگزار شدند و دو تیم دانشگاه و سایپا به فینال صعود کردند. از فردا جمعه 13 اسفند نیز حریفان برای مشخص شدن قهرمان لیگ برتر واترپلو به مصاف هم خواهند رفت.

تیم واترپلو دانشگاه آزاد که از اول فصل هیچ شکستی نداشت، توانسته است همه رقیبان خود را از لبه تیغ بگذراند و به مرحله پلی‌آف این دوره از لیگ برتر برسد. این تیم در این مرحله نیز توانست با پیروزی‌های مقتدرانه مقابل تیم نفت و گاز گچساران در هر دو بازی رفت و برگشت، مقتدرانه به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کند. دیگر فینالیست این دوره، تیم جوان و باانگیزه سایپا است که توانست با مربیگری مهدی بنام‌تاش، نتایج خوبی را کسب کند و با پیروزی در مرحله پلی‌آف مقابل تیم نفت امیدیه به فینال لیگ برسد.

بازی رفت فینال این رقابت‌ها بین تیم‌های دانشگاه آزاد و سایپا فردا ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۱۵:۵۵ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران پیگیری خواهد شد. تیم دانشگاه که تا به اینجا هیچ شکستی نداشته، قدرت خود را به رخ حریفان کشیده است و برای دفاع از عنوان قهرمانی، پا به این مسابقه خواهد گذاشت. تیم جوان سایپا نیز با عملکرد خوب خود در لیگ و کسب رتبه دوم در مرحله گروهی، آمادگی بالای خود را نشان داده است و برای ادامه شگفتی‌سازی‌ها در این دیدار به آب خواهد زد.

همچنین بازی رده‌بندی این دور از رقابت‌ها، ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۵:۳۰ در تهران برگزار می‌شود که تیم‌های نفت امیدیه و نفت گاز گچساران به مصاف هم خواهند رفت که داربی نفتی‌ها خواهد بود. پس از این دیدار که به صورت تک بازی است، دور برگشت فینال بازی‌ها بین سایپا و دانشگاه برگزار می‌شود که این بازی نیز در همان روز و از ساعت ۱۷:۵۰ برگزار می‌شود تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

برنامه بازی‌های فینال و رده‌بندی لیگ برتر واترپلو:

دور رفت فینال: سایپا – دانشگاه آزاد اسلامی (تهران – ۱۳ اسفند ساعت ۱۵:۰۰)

رده‌بندی: نفت و گاز گچساران – نفت امیدیه (تهران – ۱۹ اسفند ساعت ۱۵:۳۰)

دور برگشت فینال: دانشگاه آزاد اسلامی – سایپا (تهران – ۱۹ اسفند ساعت ۱۷:۰۰)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز