خبرگزاری کار ایران

در رویارویی با نفت حداقل ۵ بازیکن رو در اختیار نداریم

برانکو: رضاییان فعلا محروم است/ از کریم باقری متشکرم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۴۰۲

سرمربی سرخ پوشان در پایان تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز سرخ پوشان در جمع خبرنگاران گفت: تا 29 اسفند تمرین داریم. پای وحید امیری ضربه خورده است اما به زودی بهبود پیدا خواهد کرد. مشکل مهم‌‌تر برای ما سید جلال حسینی است و باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد و اگر مشکل او حل نشود دچار کمبود مدافع خواهیم شد.

وی ادامه داد: سروش رفیعی هم ار ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است اما مشکل او جدی نیست و به بازی برابر نفت می‌رسد. علیرضا بیرانوند انگشتش دچار آسیب دیدگی شد و در رفت که با مداوای پزشک تیم به تمرینات بازگشت.

برانکو درخصوص رضاییان و علیپور عنوان کرد: علیپور امروز در تمرین حاضر شد اما رضاییان فعلا محروم است. وضعیت او را باشگاه مشخص خواهد کرد. فعلا نمی‌توانیم نظر بدهیم که او تا پایان فصل محروم است و الان نظری نمی‌شود راجع به آن گفت. در این خصوص هم باشگاه جلسه خواهند داشت و هم کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی خواهد کرد. متاسفانه صحنه درگیری را ندیدم و کریم باقری دید چون من سمت دیگه زمین بودم و کریم خیلی واکنش خوب و به موقعی نشون داد و بعدش در جلسه‌ای که داشتیم تصمیم گرفتیم که این دو بازیکن در اختیار باشگاه بمانند.

سرمربی پرسپولیس افزود: این یک تصمیم جمعی بود و همه نظرشان یکی بود. از کریم باقری تشکر می‌کنم که هم از تیم و هم از باشگاه دفاع کرد.

وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیم در مقابل نفت تهران اظهار کرد: برای بازی با نفت حداقل 5 بازیکن رو در اختیار نداریم. اگر مصدومیت سید جلال حسینی و بیرانوند بهبود نیابد به هفت بازیکن می‌رسند. وضعیت بقیه بازیکنان خوب است و در سلامت کامل در حال تمرین و بازی هستند. 

برانکو در خصوص با تیم نفت تهران خاطر نشان کرد: نفت تیم عالی دارد و خودشان را با آندرانیک تیموریان و شهباززاده که به تازگی به این تیم پیوستند، تقویت کرده‌اند. 

وی افزود: رسیدن نفت به فینال جام حذفی اتفاقی نبوده و نشان دهنده قدرت این تیم است.

برانکو در رابطه با کاپیتان پرسپولیس برابر نفت عنوان کرد: برای کاپیتان هنوز تصمیم نگرفتیم که چه کسی در بازی بازوبند را بر بازو خواهد بست.

وی با اشاره به برد تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده تاکید کرد: ما فرصت های بسیاری را از دست دادیم و در خانه حریف سه گل به ثمر رساندیم. البته می‌توانستیم 5 گل دیگر هم بزنیم و این یه واقعیت است. تیم ماهنوز خیلی از فرصت هارو از دست می دهداما گل هم می زنیم. 

برانکو در پایان در خصوص کسر 8 امتیاز از تراکتور گفت: این مسله به من ربطی ندارد و مسئولان لیگ خودشان دراین باره تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز