خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی نوجوانان دختر ایران: شناختی از حریفان‌مان نداریم/ برای مسابقات آماده هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۰۹

آیتک سلامت با ابراز رضایت از شرایط تمرینی ملی‌پوشان معتقذ است همه بازیکنان برای برگزاری یک مسابقه خوب آماده هستند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، آیتک سلامت، کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران درباره شرایط بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در چین شرایط خوبی داریم و تمرینات هم با نظم خاصی در حال برگزاری است.

وی افزود: همه بازیکنان برای مسابقه آماده هستند و امیدوارم بهترین عملکرد را مقابل حریفان داشته باشیم. همه چیز برای یک نمایش خوب آماده است.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره حریفان کشورمان در مرحله مقدماتی، خاطرنشان کرد: در مرحله مقدماتی با چین و هنگ کنگ بازی داریم. با توجه به اینکه این مسابقات در رده سنی نوجوانان برگزار می شود ما شناخت زیادی از حریفان نداریم، اما در حالت کلی این کشورها در رده‌های مختلف تیم‌های خوبی دارند.

سلامت با اشاره به اینکه پیش از این در رده سنی جوانان به میدان رفته، یادآور شد: این بازی‌ها تجربه خوبی برای من به شمار می‌رود تا در این دوره این تجربیات را به کار گیریم.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران در پایان یادآور شد: برگزاری اردوی اسلوونی به ما کمک کرد تا تجربه خوبی به دست آوریم. من از فدراسیون و کادر فنی تشکر می‌کنم که امکانات لازم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فراهم کردند.

تیم ملی نوجوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چین به سر می‌برد که تاکنون دو جلسه تمرینی در سالن اصلی مسابقات برگزار کرده است. این دوره از رقابت‌ها از 15 اسفند آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز