خبرگزاری کار ایران

من متخصص مازوخیسم هستم

ونگر سرمربی بارسلونا می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۱۴

آرسن ونگر سرمربی آرسنال به همان راهی خواهد رفت که گواردیولا و انریکه رفته بودند.

به گزارش ایلنا، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به احتمال قریب به یقین در پایان فصل از جمع توپچی‌ها جدا خواهد شد و شایعات در مورد اینکه وی هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد قوت گرفته است.

چندی پیش انریکه به سبک گواردیولا پس از سه سال از هدایت بارسا کناره‌گیری و اعلام کرد که احتیاج به استراحت دارد. به نظر می‌رسد این داستان برای ونگر هم اتفاق بیفتد و او مدتی بازنشسته شود، چرا که معتقد است نسل جوان قدر خدمات او را نمی‌داند.

ونگر در این باره می‌گوید: من متخصص مازوخیسم هستم. 

وی می‌افزاید: چیزی که من همیشه به جوان‌هایی که می‌خواهند مربی شوند می‌گویم این است که آیا حاضرید زندگی‌تان را قربانی کنید؟ این مثل کشیش شدن است. شما کشیش فوتبال هستید.

سرمربی فرانسوی آرسنال ادامه‌ می‌دهد: با این حال، این یک فرصت بزرگ در زندگی است برای رسیدن به چیزی بزرگ برای نوع بشر، برای نگه داشتن خودت در سطی بالا، برای پیشرفت کردن، برای ابداع کردن، برای فشار آوردن به محدودیت‌های خودت و تغییر زندگی معمولی‌ات.

ونگر می‌گوید امکان ندارد هدایت بارسلونا را برعده بگیرد، اما این احتمال که با آرسنال تمدید نکند زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز