خبرگزاری کار ایران

دست آینده‌سازان به جام قهرمانی نرسید/ تثبیت نایب قهرمانی شهرداری بم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۴۳

جدال حساس 2 تیم صدر نشین فوتبال بانوان، با باخت غیر منتظره تیم آینده‌سازان میهن نجف آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی با 4 دیدار پیگیری شد که  2 تیم صدر نشین برای کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم شهرداری بم یکی از دو تیم کرمانی حاضر در لیگ برتر فوتبال زنان و دوم نشین جدول، سابقه چهار دوره قهرمانی لیگ را در کارنامه خود دارد و این فصل با وجود چالش‌های بسیار و از دست دادن 3 امتیاز دربی کرمان و جا ماندن از عنوان قهرمانی توانست نایب قهرمانی خود را تثبیت کند.

با وجودی که این تیم با آمار 3.5 گل زده در هر بازی خط حمله بهتری نسبت به آینده سازان داشت و با 9 گل خورده خط دفاع ضعیف‌تری اما امروز در مقابل حریف توانست به زیبای حاضر شود و پیروز میدان باشد.

شاگردان مرضیه جعفری که برای تثبیت نایب قهرمانی محکوم به برد در این بازی بودند توانستند در بازی حساس و نفس گیر 2 بر 1 از تیم آینده سازان میهن نجف آباد پیشی بگیرند و در خانه میزبان نایب قهرمانی خود را تثبیت کنند.

گل اول تیم شهرداری بم در نیمه اول توسط عاطفه رمضانی وارد دروازه زمرد سلیمانی شد و  تیم آینده سازان برای جبران بازی در همان نیمه اول با یک کاشته زیبا از صفورا جعفری نتیجه بازی را تغییر داد.

در دقیقه 65 شهرداری بم برای تثبیت جایگاه خود و کسب 3 امتیاز باز هم به سمت دروازه حریف هجوم برد و سارا قمی توانست با جا گذاشتن مدافع حریف به زیبایی هر چه تمام تر و با یک ضربه حساب شده بازی  را 2 بر 1 به نفع خود کند.

هم‌چنین در دقیقه 73 پنالتی به نفع تیم آینده سازان گرفته شد که فروغ موری پشت این توپ قرار گرفت اما نتوانست توپ را درون دروازه حریف کند و آه از نهاد طرفداران آینده سازان بلند شد و شاگردان سمیه شهبازی ناباورانه به این رقابت تن دادند و نتوانستند جشن قهرمانی در خانه خود بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز