خبرگزاری کار ایران

برنامه روز نخست اعلام شد؛

ملی پوشان نوجوانان دختر ایران به مصاف چین می‌روند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۰۳

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان دختر آسیا از 15 اسفند به میزبانی چین و در شهر چانگ کینگ آغاز می‌شود. هدف از برگزاری این رقابت‌ها پشتوانه‌سازی برای رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان است.

تیم ملی ایران که از 10 اسفند به چین سفر کرده است، در نخستین بازی خود روز یکشنبه به مصاف میزبانی می‌رود که در طول 10 دوره برگزار شده، در  تمامی دوره‌ها حضور داشته است.

چین یکی از پرافتخارترین کشورهای شرکت کننده در این بازی‌ها به شمار می‌رود که در طول هر 10 دوره روی سکو رفته است. این کشور در 4 دوره به عنوان قهرمانی رسیده و 3 عنوان نایب‌قهرمانی و 3 مدال برنز را در کارنامه دارد.

والیبال نوجوانان دختر ایران تا کنون در چهار دوره این رقابت‌ها شرکت کرده که رتبه نهم در سال 2010 بهترین جایگاه کسب شده ایران در این رقابت‌ها است. ملی پوشان ایران در سال‌های 2008، 2012 و 2014 عناوین یازدهم، دهم و دهم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر آسیا را به دست آوردند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امسال در پنجمین حضور خود، برای نخستین بار با هدایت مربی خارجی (مایدا چیچیچ) در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

گروه بندی تیم‌های به شرح زیر است:

گروه اول: چین، هنگ کنگ و ایران
گروه دوم: ژاپن، نیوزیلند و ساموآ
گروه سوم : تایلند، استرالیا
گروه چهارم: کره جنوبی، چین تایپه و ازبکستان

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند تا برای عنوان‌های اول تا هشتم با یکدیگر رقابت کنند و تیم‌های سوم هر گروه نیز برای رتبه نهم تا دوازدهم در مرحله بعدی به مصاف هم می‌روند.
چهار تیم برتر یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست می‌آورند.

برنامه روز اول به شرح زیر است:

15 اسفند:

ژاپن – نیوزیلند، ساعت 9:30

ایران – چین، ساعت 12

کره جنوبی – ازبکستان، ساعت 14:30

زمان برگزاری مسابقات به وقت ایران می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز