خبرگزاری کار ایران

آزمون در گفت‌وگو با ایلنا؛

آزمون: تاثیر سطح تیم‌های باشگاهی بر کیفیت بازی تیم ملی/برای اردو در اصفهان برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۲۷

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با تحسین از بازی خوب آینده سازان و شهرداری بم از برگزاری اردوی تیم ملی در اصفهان خبر داد.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار حساس آینده سازان و شهرداری بم اظهار کرد: لیگ برتر فوتبال بانوان به جای بسیار حساسی رسیده است و بازیکنان باید نهایت تلاش خود را انجام دهند و این فرصت مناسبی برای کادر فنی تیم ملی است تا بازیکنان مستعد و موفق را شناسی کند.

وی افزود: بازی دو تیم آینده‌سازان و شهرداری بم بسیار حساس و پرهیجان بود و توانستند یک مسابقه جذاب را به نمایش بگذارند و شرایط آب و هوایی نیز مزید بر علت شد تا شاهد مسابقه خوبی باشیم.

آزمون با بیان اینکه این دوتیم بدنه اصلی تیم ملی هستند خاطر نشان کرد: امروز بازی زیبایی را دیدیم. وقتی فوتبال باشگاهی در سطح بالایی برگزار شود، آینده تیم ملی نیز بهتر خواهد شد و امیدواریم در فوتبال بانوان چه باشگاهی و چه تیم ملی روزهای بهتری را شاهد باشیم.

آزمون: تاثیر سطح تیم‌های باشگاهی بر کیفیت بازی تیم ملی/برای اردو در اصفهان برنامه داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان تاکید کرد: عملکرد دو تیم آینده‌سازان و شهرداری بم برای کارد فنی تیم ملی بسیار حائز اهمیت است چرا که بدنه اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند و انصافاً هم بازیکنان خوب ظاهر شدند و مسابقه جذابی را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: برای من این بازی خیلی مهم بود و بر این باورم که کیفیت آن می‌تواند در فوتبال بانوان تأثیرگذار باشد. باید آینده بهتری برای فوتبال زنان داشته باشیم و اهمیت به فوتبال باشگاهی می‌تواند این آینده بهتر را رقم بزند.

آزمون با اشاره به تیم آینده‌سازان خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم این تیم در روزهای اوج خود به سرمی برد و به عنوان باشگاه خیلی قوی با سازماندهی عالی در سطح کشور مطرح شده است.

وی در خصوص توانایی بازیکنان اظهار داشت: بازیکنان آینده‌سازان بسیار متعصب و با انگیزه هستند و امیدواریم در آینده شاهد شکوفا شدن هر چه بیشتر دختران و زنان فوتبالیست در اصفهان باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: شرایط و امکانات اصفهان ما را بر آن داشته تا در اصفهان اردو برگزار کنیم. اصفهان از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور قرار دارد و دسترسی به آن آسان است. 

آزمون در پایان گفت: شرایط تیم فوتبال آینده‌سازان نوید روزهای خوبی را برای فوتبال بانوان اصفهان می‌دهد و الان یک تیم هستند که شانس اول قهرمانی را دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز