خبرگزاری کار ایران

شهرام هروی: برخی از کاراته‌کاها فراتر از سطح انتظار هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۸۳۶

سرمربی تیم ملی کاراته معتقد است با تقسیم ملی‌پوشان در میان تیم‌های شرکت کننده، سطح مسابقات بسیار بالا رفته و این رقابت‌ها به میدان خوبی برای محک خوردن تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، شهرام هروی در خصوص مسابقات سوپر لیگ کاراته اظهار داشت: خوش‌بختانه شاهد مبارزات خوبی در هفته چهارم دور برگشت سوپرلیگ کاراته هستیم و تقسیم ملی‌پوشان در میان تیم‌های شرکت کننده باعث شده که سطح مسابقات بسیار بالا رفته و شاهد مبارزات بسیار جذابی باشیم.

وی ادامه داد: البته ملی‌پوشان با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته در کوران مسابقات بودند و خودشان را برای انتخابی‌های تیم ملی نیز آماده می‌کنند، کمی خسته بودند اما با این حال در سطح استانداردی ظاهر شدند. دیگر کاراکاته‌های شرکت کننده نیز در وضعیت خوبی هستند و برخی از آنها بالاتر از انتظارات مبارزه کردند.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: 22 اسفندماه دور بعدی رقابت‌های انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم و به امید خدا بعد از تعطیلات عید نیز اردوها به صورت منظم برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی استارت خواهد خورد. البته در این حین ملی‌پوشان در مسابقاتی همچون رقابت‌های امارات حاضر خواهند شد.

هروی در پایان خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد باز هم با توجه به انتظارات تا به اینجای کار نمایش خوبی داشته و شایستگی رسیدن به عنوان قهرمانی را دارد، اما در کنار این تیم، تیم‌های توسعه و نفت نیز تیم‌های خوبی هستند و می‌توان این دو تیم را شایسته عنوان قهرمانی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز