خبرگزاری کار ایران

رانوچیا و کونته؛ یک داستان ایتالیایی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۶۵

آندرآ رانوچیا امیدوار است که در تیم جدیدش طوفان به پا کند.

به گزارش ایلنا، مدافع ایتالیایی هال سیتی در تلاش است که شهرت خود را از نو ترمیم کند، بعد از اینکه به صورت قرضی از تیم اینتر میلان برای کل فصل به تیم هال سیتی پیوست.

رانوچیا اقرار کرده است که بزرگترین آرزوی او توسط مربی چلسی، کونته، محقق شد. او بعد از اینکه در عملی کردن وعده های اولیه خود ناکام بود در ورزشگاه سن سیرو میلان به چهره منفور طرفداران تبدیل شد 

مدافع 29 ساله ایتالیایی زمانی که در تیم باری بود جایگاه ارتقا یافته خود را تحت نظر کونته در سری آ بدست آورد  که به فراهم آوردن پول فراوانی برای انتقال او به اینتر کمک کرد.

با این حال، رانوچیا به صورت ناگهانی از جایگاه بالای خود به پایین سقوط کرد.

اما او اصرار می کرد که تصمیمی درست در رفتن به استادیوم KCOM شهر کینگستون گرفته است و می‌خواهد  کمک کند تا  از سقوط تیم ببرها جلوگیری شود.

رانوچیا از کونته برای کمک کردن به پیشرفت او به عنوان یک بازیکن تشکر کرده.

رانوچیا می‌گوید: من با دیگر بازیکنانی که در لندن بازی کرده‌اند صحبت می‌کنم. آنها می‌گویند که بازی در اینجا خیلی متفاوت و سخت خواهد بود و من باید مبارزه کنم. این خیلی عالی است. من اینجا خوشحال‌ترم نسبت به زمانی که در ایتالیا بودم.

من6 ماه عالی را در اینتر گذارندم، اما این خیلی سخت بود زیرا بازی برای یک تیم تاپ در ایتالیا سخت است. زمان عوض شدن است. 

رانوچیا گفته که کونته تاثیری بزرگ در حرفه او داشته است. 

او اضافه می‌کند: من همواره او را در لیست بالای مربیان قرار می‌دهم. او من را به عنوان یک بازیکن ارتقا داده است.

من حرفه خود را زمانی آغاز کردم که او نیز همزمان با من مربی‌گری را آغاز کرد. ما با هم در باری موفق بودیم و در مسیر پیشرفت قرار گرفتیم و این باعث شد که من در تیم ملی هم بازی کنم.

رانوچیا دیدار با مربی قدیمی خود رانیری را  بعد از اینکه او از لستر سیتی اخراج شد از دست داده. او تحت نظر رانیری در اینتر بازی کرد. او می‌گوید: خیلی خوب است که ما یکدیگر را ملاقات می‌کنیم زیرا برای مدتی او را ندیده بودم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز