خبرگزاری کار ایران

هاشم‌پور: با حضور در ورزشگاه دیدار‌های روز نخست را آنالیز کردیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۸۹

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی با ابراز ناراحتی از نبود پخش زنده تلویزیونی مسابقات گلایه کرده و می‌گوید برای دیدن رقابت‌ها و آنالیز آن‌ها به ورزشگاه رفتیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: پس از برگزاری تورنمنت بین المللی پرشین کاپ که با برنامه ریزی بسیار خوب دپارتمان فوتبال ساحلی و همکاری باشگاه پارس جنوبی انجام شد، توانستیم دیدارهای تدارکاتی بسیار خوبی مقابل تیم های قدرتمند ایتالیا، اوکراین و لهستان برگزار کنیم و پس از این تورنمنت بسیار خوب، به بازیکنان چند روزی استراحت داده و  سپس دو اردوی آماده سازی در تهران و پیش از اعزام به مالزی برگزار کردیم و به جمع بندی نکات فنی پرداختیم.

وی افزود: درحال حاضر بازیکنان در شرایط  بسیار خوبی بسر می برند و روز گذشته و امروز هم تمرینات خود را جهت ریکاوری و تطبیق هرچه بیشتر آب و هوایی انجام دادیم.

مربی تیم ملی افزود: موضوعی که باعث تعجب همه تیم های شرکت کننده شده، شرایط برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا در این دوره به نسبت دوره قبل است. بخصوص که با اعلام AFC مسابقات پخش جهانی تلویزیونی ندارد و به هرحال این مسئله برای بالاترین سطح رقابتهای فوتبال در قاره آسیا وجه خوبی ندارد. البته پیرو اعلام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا احتمال پخش زنده بازیهای مراحل پایانی وجود دارد که امیدوارم این اتفاق قطعی شود.

هاشم پور درباره بازیهای امروز رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا گفت: بازی اول بین تیم های ملی چین و بحرین را با حضور در ورزشگاه از نزدیک دنبال کردیم تا هم در شرایط جو ورزشگاه قرار بگیریم و هم بازی آنها را بررسی کنیم. پس از پایان بازی نخست تمرین امروز خود را پیگیری کردیم و البته کادرفنی هم بازی دوم بین تیم های ملی مالزی و افغانستان را آنالیز کرد تا ضمن آشنایی با تاکتیک دو تیم، نکات لازم را در جلسه فنی امشب برای بازیکنان تشریح کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم فردا یکشنبه 15 اسفند در قدم نخست بتوانیم برابر تیم میزبان نمایش خوبی داشته باشیم و نهایتا با صعود از مرحله گروهی و قرار گرفتن در جمع 3 تیم برتر آُسیا ، جواز حضور در جام جهانی را دریافت کنیم. تلاش بسیار زیادی در طول یکسال گذشته انجام دادیم و حمایت های ویژه رئیس فدراسیون و همینطور پیگیری های رییس دپارتمان فوتبال ساحلی باعث شده تا با آرامش کامل در مالزی حاضر شویم و اکنون همه تمرکز ما روی محقق ساختن اهدافمان قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز