خبرگزاری کار ایران

تقدیر سازمان آتش نشانی از باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۷۹

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با ارسال نامه‌ای، از باشگاه پرسپولیس به سبب ابراز همدردی و همراهی با آتش‌نشانان در پی حادثه پلاسکو، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلناف حادثه تلخ آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در بطن خود درس‌های بزرگی داشت که به احترام هموطنان و آتش‌نشانان شهیدی که فراتر از مسوولیت‌های اخلاقی، انسانی و حرفه‌ای خود وارد عمل شدند و خانواده‌های گرامی داغدار ولی پرافتخار و سربلند آنها امیدواریم فراموش نگردد و به کار بسته شود تا خون سرخ این عزیزان پایمال نگردد.

باشگاه پرسپولیس پیش از این نیز در پی آسیب‌دیدگی‌های آتش نشانانی که حتی عضو کانون هواداران پرسپولیس بودند از رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان یاد کرده بود و در پی حادثه پلاسکو جدا از اینکه چون تمام آحاد جامعه به شدت از این اتفاق متاثر بود، با کمال تاسف شاهد شهادت بعضی از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس از جمله آتش نشانی که دانشجوی مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس بود که چون یاران شیردل خود به دل خطر زد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بر این اساس با ارسال نامه‌ای از همدردی و همراهی باشگاه پرسپولیس که در سایت رسمی باشگاه، بازی‌های سرخپوشان و حضور اعضای کادر فنی و مسوولان تیم در پایگاه‌های این سازمان نمود پیدا کرد، تقدیر و تشکر نمود.

چهارشنبه سوری امسال و هر سال می‌تواند نمادی از این موج باشد که بعد از پلاسکو به راه افتاد و آرزو می‌کنیم فراموش نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز