خبرگزاری کار ایران

سپاهان فاتح دربی اصفهان

سپاهان اصفهان 2 ــ 1 ذوب آهن/ یک استقلالی پپ را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۰۳

دربی اصفهان را شاگردان عبداله ویسی با برتری دو بر یک پیروز شدند.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر میزبان سپاهان اصفهان بود. این بازی اولین تجربه حضور مجید حسینی، سرمربی ذوب آهن، روی نیمکت سبز پوشان برابر سپاهان اصفهان بود.

شاگردان ویسی بازی را هجومی آغاز کردند تا آنجایی که سرور چپارف در دقیقه 9 اولین گل سپاهان را روی کار تیمی به ثمر رساند. این پایان حملات زرد پوشان نبود و آن‌ها موفق به دریافت ضربه پنالتی شدند و در دقیقه 26 مسعود حسن زاده توانست دومین گل را وارد دروازه ذوب‌آهن کند. شاگردان حسینی نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم بازی پر افت و خیزی به نمایش گذاشته شد و حملات نصفه و نیمه روی دروازه هر دو تیم صورت گرفت. در دقایق پایانی بازی ذوب آهن صاحب ضربه پنالتی شد و جری‌بنسون موفق شد برتری سپاهان را به یک گل کاهش دهد. این موجب شد تا شاگردان حسینی امیدوار به ادامه دربی اصفهان باشند اما در پایان سپاهان اصفهان بود که توانست با برتری دو بر یک این بازی را به پایان برساند و چهارمین باخت متوالی ذوب آهن در لیگ را رقثم بزند.

 

فولاد مبارکه سپاهان ـــ ذوب آهن اصفهان ساعت 16 ورزشگاه نفش جهان اصفهان

داوران: تورج حق وردی ـــ حسین طالقانی ــــ فرهاد مروجی ــــ پیمان فرخی مهر  ناظر: اسماعیل صفیری

اخطار:

حسین پاپی(20)، رضا میرزایی(29) و مهدی امینی(85) از سپاهان

ترکیب سپاهان: 

مهدی امینی، حسین پاپی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، سیدجلال عبدی، حامد بحیرایی، رسول نویدکیا، جلال علی محمدی، رضا میرزایی (50 فرید بهزادی کریمی)، سرور چپاروف (62 میلاد سرلک) و مسعود حسن زاده.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ذوب آهن: 

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، حجت حق وردی، علی حمام، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر (45 دانیال اسماعیلی فر)، احسان پهلوان (75 ربیع عطایا)، مرتضی تبریزی، مهدی رجب زاده ( 62 محمدرضا حسینی) و جری بنگستون.

سرمربی: مجتبی حسینی

 

شرح گل :


سپاهان1 ــ 0 ذوب آهن: در دقیقه 9 نفوذ عالی رسول نویدکیا و پاس در عمق او به حامد بحیرایی با پاس رو به عقب این بازیکن روبرو شد و سرور چپاروف موفق شد اولین گل این دیدار را به ثمر برساند.

سپاهان 2 ــ 0 ذوب آهن: در دقیقه 26 تیم سپاهان روی فرار رضا میرزایی و خطای محمد نژاد مهدی صاحب ضربه پنالتی شد و مسعود حسن زاده بازیکن سابق ذوب آهن موفق شد دروازه تیم سابقش را باز کند.

سپاهان 2 ــ 1 ذوب آهن: در دقیقه 88 گل اول برای ذوب آهن از روی نقطه پنالتی توسط جری بنگستون به ثمر رسید.

*حواشی

* حسین پاپی در غیاب احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر دست داشت.

* قاسم حدادی فر پس از دوره طولانی مصدومیت برای اولین بار از ابتدا در ترکیب تیم ذوب آهن قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز