خبرگزاری کار ایران

مجبور شدیم حدادی فر را تعویض کنیم؛

حسینی: دچار مشکل روحی شده‌ام

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۴۶۷

سرمربی ذوب آهن اصفهان پس از شکست شاگردانش در دربی اصفهان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن اصفهان در چهارمین دیدار متوال متحمل شکست شد و دربی اصفهان را واگذار کرد. حسینی، سرمربی ذوب آهن پس از این بازی در نشست خبری گفت: متأسفانه آن‌طور که فکر می‌کردیم شد. بعد از دو بازی سنگین‌، بازیکنان ما از نظر بدنی تحلیل رفته بودند. به نظر من اساس کار سپاهان روی ضد حمله طرح ریزی شده بود و ما هم در دام آنها افتادیم در صورتی که توصیه های لازم را به بازیکنان گفته بودم.

گل سپاهان روی غافلگیری بود

گل اول تیم سپاهان کاملاً روی یک غافلگیری وارد دروازه ما شد و در ادامه بازی آن‌طور که آنها می‌خواستند شد. امروز بازیکنان تعویضی‌مان هم عملکرد چندان خوبی نداشتند، اما در نیمه دوم تا حد زیادی بهتر شدیم. با وجود بازی خوب در نیمه دوم متاسفانه در نهایت نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. به هواداران و تیم سپاهان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

جلو کشیدیم و گل دوم را خوردیم

سپاهان امروز روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی برنامه ویژه‌ای داشت. وقتی ما گل می‌خوریم دیگر نمی‌توانیم دفاع کنیم و باید به حمله کردن بپردازیم. ما چاره‌ای جز جلو کشیدن نداشتیم، اما وقتی جلو کشیدیم گل دوم را هم دریافت کردیم.

فشار روی پهلوان زیاد است

پهلوان این روزها فشار زیادی را متحمل می‌شود. امروز او جایگزینی نداشت و خسته شده بود. ما باید او را درک کنیم چون بازیکن یک جایی کم می‌آورد. متأسفانه ما چهار روز بعد هم یک بازی دیگر در لیگ برتر داریم و زمان چندانی برای ریکاوری در اختیارمان نیست. تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا معمولاً با این مشکل روبه‌رو می‌شوند و بدن بازیکنان‌شان در مسابقات مختلف تحلیل می‌رود که امیدوارم حداقل در این چند هفته بتوانیم این مشکلات را کنترل کنیم.

دچار مشکل روحی شدیم

برای داشتن برنامه باید بازیکنان متنوعی در اختیار داشته باشیم. نمی‌دانم چرا این سؤال را پرسیدید، اما ما مشکلاتی را داریم که باید آنها را حل کنیم. ما در هفته‌های گذشته دچار مشکلات روحی شدیم و به همین خاطر در برخی بازی‌ها بازیکنان ما نمی‌توانند از فرصت‌های‌شان استفاده کنند. 

بازیکنان باید این روزها را سپری کنند

بازیکنان من جوان هستند که باید هر طور شده این روزهای سخت را بگذرانند. ما اگر امروز می‌توانستیم شش هفت تعویض انجام بدهیم میانه میدان را هم مال خودمان می‌کردیم. ما ضعف‌هایی در میانه میدان داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم مقابل سپاهان کار چندانی از پیش ببریم. بازیکنان من امروز خسته بودند و در نهایت نیز بازی را واگذار کردیم. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید و بابت این باخت هم از بازیکنانم ایراد نمی‌گیرم.

داور یک پنالتی را برای ما نگرفت

 داور امروز یک پنالتی برای ما نگرفت. در یکی از صحنه‌ها که بازیکن سپاهان روی مرتضی تبریزی خطا کرده بود داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. آن‌طور که در تلویزیون دیدم و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادند آن صحنه صددرصد پنالتی بود، اما داور آن را پنالتی تشخیص نداد. البته ما خودمان هم از صحنه دور بودیم.

حدادی فر مصدوم شده بود

بازی دادن او از ابتدای بازی منطقی بود، اما در اواسط نیمه اول دچار آسیب‌دیدگی شد و ما مجبور شدیم در بین دو نیمه او را از زمین بیرون بکشیم تا مصدومیتش تشدید نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز