خبرگزاری کار ایران

درخشنده ناظر رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۲۱

رییس سازمان لیگ و کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران به عنوان ناظر کنفدراسیون آسیا راهی اردبیل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  فدراسیون والیبال،  سعید درخشنده امروز (دوشنبه) راهی اردبیل شد تا ضمن بازدید از سالن مسابقات، سالن تمرین و هتل های مد نظر برای اسکان تیم های شرکت کننده، از آخرین اقدامات انجام شده برای میزبانی شایسته ایران در این رقابت ها گزارشی برای کنفدراسیون والیبال آسیا تهیه کند.
رییس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران که از سوی کنفدراسیون آسیا ( AVC) به عنوان ناظر این رقابت ها انتخاب شده است درباره این سفر گفت: اواخر اسفندماه در نشست کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت می کنم و گزارش آمادگی ایران برای برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا را در این نشست باید ارائه کنم.
سعید درخشنده در ادامه بیان کرد: علاوه بر آمادگی شهر اردبیل برای میزبانی این رقابتها، باید مسایل دیگری از جمله ورود تیم ها به فرودگاه امام خمینی (ره)، انتقال تیم ها به فرودگاه مهرآباد، امکان اسکان تیم ها و حتی تمرین در تهران در صورت نیاز و مسایل دیگر باید برای این میزبان آماده شود.
وی در پایان گفت: امروز در نشستی با مسئولین استان اردبیل از جمله مدیرکل تربیت بدنی، رئیس هیات والیبال استان و دیگر مسئولان ذیربط در برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا، آخرین هماهنگی ها را برای برگزاری این رقابت ها انجام خواهد شد.

گفتنی است، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت ماه سال 96 به میزبانی  ایران در شهر اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز