خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های شیرر؛

رونی از همراهی منچستر یونایتد بازخواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۰۴

حضور وین رونی در فصل جدید در منچستر یونایتد محتمل به نظر نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت گل، آلن شیرر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، اظهار داشته مهاجم شیاطین سرخ برای تابستان پیشنهاداتی دارد و ضمانتی وجود ندارد که در تیم یونایتد بماند.

رونی هنوز برای رفتن به لیگ چین آماده نیست. آنچه که محتمل است این است که انتقال او به لیگ برتر چین رد شده است، اما احیای دوباره‌ی پتانسیل‌های او  در گرو بازگشت به ریشه‌های اورتونی‌اش است.

شیرر معتقد است که مهاجم 31 ساله ی منچستر گزینه‌هایی برای بررسی در این فصل دارد، اما همچنان انتقال او از آنچه که مردم فکر می‌کنند برای یونایتد سخت‌تر خواهد بود.

در حاشیه  کنفرانس نقل و انتقالات  فوتبال، به میزبانی استار اسپورت، شیرر گفت: رونی فقط 31 سال دارد. او خیلی زود شروع کرد، زمانی که 16 ساله بود  و در اورتون شروع به کار کرد. من مطمئنم او گزینه‌های دیگری خواهد داشت. او گفته نمی‌خواهد به یکی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتر برود.

16 ماه دیگر از قرارداد او با منچستر باقی مانده. بنابراین او می‌تواند در اولتدرافورد بماند و ممکن نخواهد بود که به آسانی بتوانند او را مجبور به رفتن از منچستر یونایتد کنند. این بستگی به آن دارد که او می‌خواهد بماند یا نه.

بدون شک او پیشنهادهایی خواهد داشت، اما من متعجب خواهم باشد اگر او فصل آینده در یونایتد باشد.

او اضافه می‌کند: یونایتد در فرم خوبی قرار دارد، ولی من گمان می‌کنم که آنها جزو چهار تیم تاپ رقابت‌ها نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز