خبرگزاری کار ایران

تاکتیک زیدان در سن پاولو؛ همه چیز زیر سر BBC است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۷۸۳

رئال در بازی برابر ناپولی BBC را در ترکیب خود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، زیدان در دیدار برابر ناپولی در یکی از معدود دیدارهای این فصل BBC را در ترکیب خود خواهد داشت.

در بیشتر زمان‌های این فصل یکی از اضلاع این مثلث مصدوم بوده است. بیل که به تازگی از کمند مصدومیت رها شده است در دیدار برابر لاس‌پالماس از زمین اخراج شد و در بازی قبلی رئال در لالیگا رونالدو و بیل حضور نداشتند تا تنها یکی از اضلاع این مثلث خطرناک، بنزما، جور آنها را بکشد و دو گل برای لوس بلانکوس بزند.

با این حال، BBC همچون فصول قبل آماده نیست. بیل با اینکه در چند بازی اخیر دو بار برای رئال گلزنی کرده مدت‌ها از میادین به دور بوده است و رونالدو این روزها در فرم خوب خود قرار ندارد و عملکرد او مورد انتقاد هواداران واقع شده است. بنزما هم که کمترین گل‌ها را از زمانی که به لالیگا آمده برای رئال به ثمر رسانده است.

با این حال،  BBC همواره یکی از خطرناکترین مثلث‌های جهان است و تصور رئال مادرید بدون آنها ناممکن به نظر می‌رسد.

تاکتیک زیدان در سن پاولو؛ همه چیز زیر سر BBC است

«مارکا» در یادداشتی به این پرداخته که زیدان چگونه از BBC در دیدار برابر ناپولی در سَن پاولو بهره بگیرد. در این یادداشت روی دو مساله بیشتر از همه تاکید شده است:

1. ناپولی چون در دیدار رفت 1-3 باخته است برای جبران می‌آید و ممکن است بی‌محابا حمله کند و این فضا را برای ضدحمله‌های رئال مهیا می‌کند و چه بازیکنانی برای این کار سریعتر و ماهرتر از BBC وجود دارند؟

2. رئال باید کنترل توپ را در اختیار داشته باشد و ریتم بازی را در اختیار بگیرد؛ بازی با تمپوی مناسب. و در این مورد هم BBC تبحر و مهارت خاصی دارد.

همه چیز در بازی سه‌شنبه به عملکرد BBC دارد. باید دید آنها در سن پاولو چگونه بازی خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز