خبرگزاری کار ایران

اظهارات ونگر در مورد بازی ندادن به سانچز

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۲۰

سانچز مقابل لیورپول در ترکیب ثابت توپچی‌ها قرار نگرفت.

به گزارش ایلنا، آرسن ونگر گفته که از تصمیمش مبنی بر نیمکت‌نشین کردن الکسیس سانچس پشیمان نیست. این بازیکن مقابل لیورپول در ترکیب ثابت قرار نگرفت.

ونگر گفته که می‌خواسته تیمش مستقیم‌تر بازی کند و در هوا قدرتمندتر عمل کند. به این دلیل بوده که سانچس روی نیمکت نشسته است. آرسنال در خانه لیورپول با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از جمع چهار تیم برتر جدول دور ماند. اولیویه ژیرو و دنی ولبک در خط حمله آرسنال قرار گرفتند. الکسیس در نیمه دوم به زمین رفت و پاس گل ولبک را در حوالی دقیقه 60 داد. عملکرد آرسنال هم در نیمه دوم بسیار بهتر شد.

ونگر در این مورد اظهار کرد: حسرت من این است که بازی را باختیم. ما می‌خواستیم بازی مستقیم‌تری انجام دهیم و من می‌خواستم دو بازیکن را در زمین بگذارم که در هوا قوی عمل می‌کنند. به این ترتیب روی توپ‌های هوایی کار کرده بودیم. به نظرم کار در نیمه دوم برای مهاجمان آسان‌تر شد و می‌توانستید عملکرد متفاوتی از ژیرو و ولبک ببینید، چون ما در خط میانی تسلط بسیار بیشتری پیدا کردیم. همه یک نتیجه می‌گیرند اما من به اندازه کافی قوی هستم. من انکار نمی‌کنم که الکسیس سانچس بازیکن بزرگی است. من بودم که او را خریدم و همیشه به او بازی دادم. چنین تصمیمی آسان نیست اما باید پایش ایستاد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز