خبرگزاری کار ایران

بوناچیچ: هرگز به لیگ ستارگان باز نخواهم گشت

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۲۲

لوکا بوناچیچ سرمربی فصل پیش الاهلی قطردر دوحه حاضر شده است تا مطالباتش را از این باشگاه قطری دریافت کند.

به گزارش ایلنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی کروات نام آشنا برای ما ایرانی‌ها که در فصل گذشته هدایت الاهلی قطر را برعهده داشت، در دوحه حاضر شده است تا مطالباتش را از این باشگاه قطری دریافت کند.

بوناچیچ در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر درباره اینکه آیا علیه باشگاه الاهلی به فیفا شکایت کرده است، می‌گوید: نه اصلا اینطور نیست. چرا باید به فیفا شکایت کنم. من با مسوولان باشگاه جلسه‌ای داشتم و قرار شد مطالباتم را دریافت کنم. با این اتفاقات به وجود آمده هرگز به لیگ ستارگان قطر برنخواهم گشت البته به تیم الاهلی احترام می‌گذارم.

بوناچیچ فصل گذشته به خاطر اختلافاتی که با نایب رییس باشگاه الاهلی داشت پس از دو ماه با وجود کسب نتایج نه چندان بد از سمتش برکنار شد.

مجتبی جباری و پژمان منتظری دو بازیکن ایرانی الاهلی قطر زیر نظر بوناچیچ در فصل گذشته کار می‌کردند و در این فصل هم در این تیم قطری بازی می‌کنند.

بوناچیچ برعکس کشورهای عربی خاطرات خوبی از کشورمان دارد و این سرمربی توانسته در تیم‌های مختلف در کشورمان به مربیگری بپردازد. او همچنان تمایل به حضور در کشورمان دارد و مشتاقانه به کارش ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز