خبرگزاری کار ایران

جهنم سن پاولو برای پذیرایی از رئال آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۳۸

ناپب برای پذیرایی از تیم مادریدی آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید باعث شده اتفاقی شبیه به معجزه در شهر ناپل روی دهد. رئال قرار است سه‌شنبه در ناپل به مصاف تیم ناپولی برود و شورای شهر تمام تلاش خود را کرده تا اوضاع شهر را در حوالی هتل محل سکونت بازیکنان و مربیان رئال بهبود بخشد.

کف خیابان‌های اطراف هتل پالاتزو کاراچولو نوسازی شده است و پارک دوبل در این خیابان‌ها اکیدا ممنوع شده. این در حالی است که پیش‌تر هم این کار ممنوع بود اما نظارت جدی بر آن وجود نداشت.

روزنامه محلی ایل ماتینو تیتر یک خود را درباره این تغییرات زده و نوشته: کریستیانو، شهردار ناپل. مادرید می‌آید و دست‌اندازها محو می‌شوند.

مالک یک مغازه نزدیک به هتل رئال گفته است: من هرگز چنین چیزی را ندیده بودم. همیشه سیلی از ماشین‌های دوبله‌پارک‌کرده اینجا بودند. حالا خیابان کاملا تمیز است. کریستیانو این منطقه را نوسازی کرده است!

دست‌اندازها و چاله‌های شهر تعمیر شده‌اند و فاضلاب‌ها هم پاکسازی شده‌اند. یک مغازه‌دار دیگر گفته است: همیشه یک بازار اجناس دسته دوم در دروازه پالاتزو بود که در آن اجناسی که مستقیما از زباله‌ها می‌آوردند را می‌فروختند. این بازار محو شده. تا حالا شهر چنین تمیز نبوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز