خبرگزاری کار ایران

ورود ورزشکاران به دنیای سینما از ابتدا تاکنون/ این‌بار بازیگر در زمین استقلالی‌ها+ عکس

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۱۷

بازیکن آشنا و در عین حال جنجالی دهه گذشته استقلال گام در دنیای سینما گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علاقه‌مندی روزانه برخی ورزشکاران به مطرح شدن، مورد توجه انظار قرار گرفتن، آشنایی با اهالی سینما و بند پ داشتن سبب شده است فیلم سازانی برای فروش فیلم‌های خود به استفاده کردن از محبوبیت آن‌ها روی آورند آن‌هم فارغ از این‌که اصلا می‌توانند بازیگر باشند یا خیر. فیلم هایی که بیشتر آن‌ها پس از تولید نه مخاطب را جذب کرده اند و نه بازدهی بالایی برای سینمای ایران داشته اند و تنها وجه ورزشکار بودن را با خود به قهقرا کشانده‌اند.

جدیدترین و البته نه آخرین ورزشکاری که این روزها بر سر زبان است ورزشکار پر حاشیه دهه گذشته استقلال، علیرضا واحدی نیکبخت است که در گذشته در  یکی دو قسمت از سریال های طنز تلویزیون  با گروه مهران غفوریان همکاری داشته است این بار ثابت‌تر از قبل و با نقشی اصلی مقابل لنز دوربین قرار گرفته است. فقط کافی است این بازیکن  را در لباس پلیس حرفه‌ای تصور کنید تا بفهمید چقدر داستان فیلم سینمایی که بازیگر اصلی‌اش نیکبخت است و نقش مقابلش اشپیتیم آرفی؛ منحصربه فرد است.

ورود ورزشکاران به دنیای سینما از ابتدا تاکنون/ این‌بار بازیگر در زمین استقلالی‌ها+ عکس

اما نیکبخت نه تنها اولین ورزشکار مشتاق به بازیگری نبوده بلکه آخرین نیز نخواهد بود. در زیر به نام برخی ورزشکاران حرفه‌ای که در صدر آن‌ها نام فوتبالیست‌ها که وارد دنیای بازیگری شده‌اند، اشاره شده است..

ایلوش خوشابه ورزشکار پرورش اندام  که در شانزده سالگی توانست عنوان آقای ایران را در رشته پرورش اندام به دست آورده به عنوان اولین ورزشکار با فیلم امیر ارسلان نامدار و در نقش امیر ارسلان وارد دنیای هنرپیشگی شد.

رضا بیک ایمانوردی، قهرمان کشتی کج کار ایران که خیلی ها با نامش راهی سینما شده اند، ابداع کننده ژانر اکشن در سینمای ایران است.

محمدعلی فردین کشتی‌گیر وچهره محبوب و دوست داشتنی ایران با فیلم چشمه آب حیات وارد سینما شد.

حبیب اله بلور بزرگ مرد کشتی که سکانداری فدراسیون کشتی را دارد با  نقش پدر در سینما ورود پیدا کرد.

امامعلی حبیبی دارنده 3 مدال طلای جهانی و یک مدال طلای مسابقات آسیایی که با نام ببر مازندران مطرح است در فیلمی به همین نام بازی کرد.

ورود ورزشکاران به دنیای سینما از ابتدا تاکنون/ این‌بار بازیگر در زمین استقلالی‌ها+ عکس

محراب شاهرخی، کاپیتان سابق پرسپولیس و سرمربی پرسپولیس یکی دیگر از پا به توپی‌ها بود که جلوی دوربین قرار گرفت.

عزیز اصلی برادر بیک ایمانوردی و دروازه بان سابق تیم ملی دیگر فوتبالیست راهی شده به دنیای بازیگری است.

مجید سبزی فوتبالیست مرد اخلاق که در تیم های هما و پرسپولیس پا به توپ بود در فیلم به سوی افتخار نقش آفرینی کرد.

حسین یاریار مرد مورد علاقه ورزشکاران و هنرمندان و فوتبالیست تیم های برق شیراز و بانک ملی دیگر ورزشکار ایرانی با فیلم چاووش وارد جرگه بازیگری شد.

علیرضا لرستانی بازیگر طنز که پیشتر کشتی گیر  آزاد و فرنگی و دارنده 5 مدال طلای آسیایی است با بازی در فیلم  افسانه دمرل از دنیای ورزش خارج شد.

سعید سلطانی فر دیگر فوتبالیست وبازیکن سابق تیم شاهین با فیلم سنمایی تویی که نمی شناختمت در پرده نقره‌ای ظاهر شد.

علی انصاریان که شدیدا  علاقه به دوربین دارد و ورزشکار محبوب پرسپولیسی‌ها در دوره خود بود، پیش رو نسل جدید فوتبالی‌هاست که با فیلم پاداش سکوت در قاب دوربین قرار گرفت و این روزها مشغول تهیه کنندگی است.

احمد رضا عابدزاده، عقاب آسیا در فیلم سینمایی ازدواج غیابی حاضر شد.

علی پروین، سلطان بی بدیل فوتبال با حضور در سریال آخرین سلطان به منازل مردم آمد.

پژمان جمشیدی که رکوردار بازیگری در ورزشکاران اسن با سریال ساختمان پزشکان بیشتر شناخته شد و هم‌چنان به بازی‌های خود ادامه داد..

هادی ساعی قهرمان المپیک  تکواندو کار کشورمان با فیلم تلویزیونی آمین وارد بازیگری شد و علاقه‌مند به تداوم در حرفه بازیگری که این روزها مشغول ضبط کار سینمایی است.

ورود ورزشکاران به دنیای سینما از ابتدا تاکنون/ این‌بار بازیگر در زمین استقلالی‌ها+ عکس

نیما نکیسا، غلامرضا فتح آبادی، هروز رهبری فرد، علی موسوی، خسرو حیدری، حمید استیلی، جواد زرینچه، محمد برزگر، محمد محمدی،آرش برهانی و حمید درخشان جزو دیگر فوتبالیست‌هایی هستند که وارد دنیای بازیگری شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز