خبرگزاری کار ایران

اظهارات مدیرکل ورزش وزارت نفت و مشکلات ادامه دار تیم علی دایی

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۷۸

در حالی که نفت در ابتدای فصل به بخش خصوصی واگذار شده و تحت اختیار شرکت بهنام پیشرو قرار گرفته ولی با توجه عدم انتقال کامل به بخش خصوصی اکنون مشکلاتی پیش روی این تیم قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت نفت تهران، غلامرضا شاه کرمی درباره روند واگذاری تیم فوتبال نفت تهران به بخش خصوصی اظهار کرد: وزارت نفت براساس تبصره ماده۱۳ قانون برنامه پنجم توسعه قادر به پرداخت هرگونه وجهی از بودجه دولت به موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران که به شکل خصوصی اداره می شود را نبود. از طرفی حامیان تیم نفت تهران (نفت جی و نفت سپاهان) از لحاظ اقتصادی در وضعیتی قرار گرفته اند که به سختی حقوق کارمندان و پرسنل خود را سختی تامین می کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم تیم نفت را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی افزود: تیم نفت تهران تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و به نظر من این تصمیم بسیار مهم و کلیدی بود زیرا قصد داریم با واگذاری این تیم، به نظام باشگاهداری حرفه ای کشور کمک کنیم.  البته تا زمانی که قانون نظام باشگاهداری حرفه ای، باکمک دولت و مجلس تصویب وابلاغ نشود، تمامی باشگاههای حرفه ای وابسته به دستگاههای دولتی هستند ودراین وضعیت به هیچ عنوان بستر مناسب برای بخش خصوصی فراهم نمی شود. امیدواریم مجلس شورای اسلامی هم در این راه ما را یاری کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با واگذاری کامل تیم نفت تهران، در آینده شرایط بهتری برای این تیم به وجود بیاید و مطالبات بازیکنان و کادرفنی این تیم به زودی پرداخت شود.

مدیرکل امور ورزش وزارت نفت در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پیگیری های ما برای واگذاری نفت ادامه دارد و سعی داریم با حمایت و همکاری سایر نهادها و دستگاه های متولی امر، در چارچوب ضوابط و مقررات حاکم بر واگذاری باشگاهها مراحل پایانی این واگذاری بین موسسه وطرف خریدار را به پایان برسانیم. پس از رفع ابهام های واگذاری باشگاه نفت تهران به بخش خصوصی، بدون شک نام نفت باید تغییر کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز