خبرگزاری کار ایران

توصیه مدیرعامل سابق در خصوص ماجرای رامین رضاییان و پرسپولیس

کد خبر : ۴۶۷۷۲۶

مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد وضعیت رامین رضائیان اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، امیر عابدینی درباره اختلاف امتیاز پرسپولیس با دیگر رقبایش در مسیر قهرمانی گفت: یک بار بنده گفتم این پرسپولیس قهرمان می‌شود اما به من حمله کردند و گفتند چرا زود این حرف را می‌زنی؟ خب من کارشناسی صحبت کرده بودم. به نظر شما الان کسی هست که بگوید پرسپولیس قهرمان نمی‌شود؟ این اتفاق محال است. هرچند در فوتبال نباید اتفاقات عجیب را نادیده گرفت.

رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون درباره مشکل رامین رضاییان گفت: اول از همه باید بگویم آقای طاهری ثابت کرد مدیری موفق است. ایشان نشان داد که از چه توانمندی‌هایی برخوردار است. برانکو هم ثابت کرده که یک دانشمند است. به نظر من درباره رامین رضاییان کسی نباید از بیرون برای پرسپولیس نسخه بپیچد. آنها خودشان بهترین تصمیم را خواهند گرفت. زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بودم آقای پروین گفت یک بازیکن سرشناس تیم را نمی‌خواهم و من حق را به سرمربی دادم و آن بازیکن با سروصدای زیاد از پرسپولیس جدا شد. اینجا هم باید به سرمربی تیم حق داد وقتی می‌گوید نمی‌تواند با یک بازیکن کار کند.

 عابدینی درباره برخی اتهامات به نفت تهران مبنی بر کم کاری برابر پرسپولیس گفت: آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند نه علی دایی را می‌شناسند و نه فوتبال را. علی دایی شجره اش معلوم است. او هیچ‌گاه از قاموس حرفه‌ای خود فاصله نگرفته است. در هر تیمی که بوده حرفه‌ای فکر کرده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز