خبرگزاری کار ایران

سیمئونه ارتباط مورینیو و گریزمان را قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۳۵

سیمئونه مانع انتقال گریزمان به منچستر یونایتد می‌شود.

به گزارش ایلنا، دیگو سیمئونه مربی آرژانتینی اتلتیکو توانسته آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی‌ این تیم، را برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش در اسپانیا راضی کند.

به گزارش «آس»، سیمئونه به گریزمان گفته است که یک فصل دیگر هم به هدایت روخی بلانکو ادامه خواهد داد و به این ترتیب یکی از فاکتورهای مهمی که برای ماندن این مهاجم فرانسوی در ویسنته کالدرون لازم بود را محقق کرده است.

مدتی است شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه گریزمان فصل آینده در منچستریونایتد بازی خواهد کرد اما با توجه به محرومیت یکساله اتلتیکومادرید از خرید بازیکن، شیاطین سرخ کار آسانی برای خرید او نخواهند داشت. گفته می‌شود گریزمان 25 ساله که یکشنبه شب در بازی برابر والنسیا، برای یکصدمین بار با پیراهن اتلتیکومادرید به میدان رفت و دو گل هم زد، از منچستریونایتدی‌ها وعده گرفته که اگر به اولدترافورد برود حقوقی معادل حقوق هموطنش پول پوگبا، گران‌ترین بازیکن جهان دریافت خواهد کرد. در همین حال منابع نزدیک به این بازیکن ملی‌پوش هم ادعا می‌کنند که او از ناکامی‌های متوالی تیمش برای بردن جام در رقابت‌های داخلی و اروپایی ناراضی است. با این حال ماندن سیمئونه در اتلتیکومادرید چیزی است که به سبب آن می‌توان انتظار ماندن کسی را که در 144 بازی‌اش 77 گل برای روخی‌بلانکو زده در اتلتیکو داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز