خبرگزاری کار ایران

موضع مهاجم استقلال علیه مدیران این تیم؛ بیشتر از این تحریک‌مان نکنید

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۹۱

مهاجم جوان استقلال ضمن رد رهبری اعتصاب بازیکنان این تیم توسط خسرو حیدری و مهدی رحمتی از مسوولان خواست بیش از این آنها با مصاحبه های شان تحریک نکنند.

به گزارش ایلنا،‌ بهنام برزای بعد از برتری دو بر یک استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: مردم خیلی چیزها را نمی‌دانند، به‌شخصه از دو سال قبل 90 درصد پولم باقی مانده و فصل قبل هم فقط 50 درصد گرفتم. امسال هم تا اینجای کار 30 درصد دریافتی داشته‌ایم. متأسفانه برخی در داخل باشگاه‌ مصاحبه‌های الکی می‌کنند که فلان بازیکن صد میلیون می‌ارزید و ما قرارداد بیشتری بستیم، اما همان‌ها بدانند همین بازیکن صد میلیونی پیشنهادهای آن‌چنانی از باشگاه‌های دیگر داشته است.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و همه دوست دارند در آن بازی کنند، از باشگاه می‌خواهیم حداقل پول که نمی‌دهند اما مصاحبه هم نکنند.

خبرنگاری پرسید آیا منظورتان زمانی سخنگوی هیأت مدیره است یا خیر، گفت: بله، منظورم دقیقاً زمانی است.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای فصل این مشکلات را مطرح نکردید، گفت: به خاطر نام بزرگ استقلال ما صدایمان درنمی‌آمد، اما متأسفانه دوستان مصاحبه کرده و ما را تحریک می‌کنند. کسی که نمی‌داند بازیکنان در این فصل چقدر پول گرفته‌اند برای چه مصاحبه می‌کند.

برزای در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی روز دوشنبه تمرین خواهید کرد یا خیر، گفت: تمرین می‌کنیم، برخی گفته‌اند به خاطر خسرو حیدری و رحمتی تمرینات تعطیل شده است، اما این‌طور نیست، خود ما جوان‌ترها آنها را تحریک کرده‌ایم که یک فکری کنند و دست‌شان هم درد نکند که واکنش نشان دادند.

وی در مورد اینکه ایا به خاطر این تمرین نکردن شما را تنبیه نمی‌کنند، گفت: ما که خودمان 3-2 سال است در حال تنبیه شدن هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز