خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش عراق: تجربیات وزنه برداری ایران می‌تواند به پیشرفت ورزش ما کمک کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۷۹

وزیر ورزش عراق ضمن حضور در فدراسیون وزنه برداری با علی مرادی دیدار و درخواست همکاری بیشتر وزنه برداران ایران با کشورش را کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ ظهر امروز(چهارشنبه 18 اسفند)عبدالحسین ابطان وزیر ورزش عراق ضمن حضور در فدراسیون وزنه برداری از تمرینات تیم های ملی بزرگسالان و جوانان بازدید کرد و سپس در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به همراه وزیر ورزش عراق در سالن تمرین وزنه برداران بزرگسال و جوان حضور پیدا کردند. علی مرادی در خصوص کشور عراق بیان کرد: دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق همکاری زیادی در زمینه های مختلف با یکدیگر دارند. مردمان هر دو کشور مسلمان هستند و دین  و آیین مشترک با هم دارند.

عبدالحسین ابطان هم‌چنین در بخشی از صحبت های خود برای ملیپوشان کشورمان اظهار داشت: ورزش وزنه برداری کشورم در جهان آنچنان قدرتمند و مدعی نیست و تجربیات شما می تواند به پیشرفت ما کمک کند. می دانم که وزنه برداران ایرانی برای بالا بردن وزنه از ائمه اطهار همچون حضرت علی(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) نیرو می گیرند. من اهل نجف هستم و هرگاه به عراق برای زیارت عتبات عالیات آمدید ما شما را در روی چشم و قلب خود پذیرایی می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز