خبرگزاری کار ایران

تنیس بازان بدون شاهقلی و با اشکان راهی تونس شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۶۷

تیم ملی تنیس ایران در حالی در تونس برای مسابقات دیویس کاپ آماده می‌شود که انوشا شاهقلی به اردو دعوت نشده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تنیس ایران برای ماندگاری در گروه دو آسیا باید ۱۸ فروردین با ویتنام به رقابت بپردازد. از این رو ملی‌پوشان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و حضور در مسابقات فیوچرز تونس راهی این کشور شده‌اند و تا هفتم فروردین نیز در آنجا خواهند بود. نکته جالب در این اردو اینکه خبری از انوشا شاهقلی نیست و او به اردوی تیم ملی دعوت نشده است.
در مقابل اشکان شکوفی بعد از مدت‌ها دوباره به تیم ملی برگشته است و این بازیکن به همراه شاهین خالدان، حمیدرضا نداف و امیر والا معدنچی در فیوچرز تونس شرکت می‌کنند.
سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی در مورد علت دعوت نشدن شاهقلی به اردوی تیم ملی می‌گوید: «مشکل خاصی وجود ندارد، فقط بازی او اختلاف زیادی با بازیکنان جوان مانند خالدان و نداف ندارد از این رو ما فرصت را به بازیکنان جوان دادیم. البته ترکیب تیم ملی هنوز مشخص نیست و ۱۷ فروردین مشخص خواهد شد.»
تیم ملی تنیس چندی پیش در اولین دیدار خود در گروه دوم دیوس کاپ آسیا و اقیانوسیه، به مصاف پاکستان رفت و پس از شکست برابر این تیم حالا باید به مصاف ویتنام بروند تا در صورت پیروزی برابر این تیم بتوانند پس از سال‌ها خود را در گروه دوم ماندگار کنند. تیم ایران سال گذشته با دومی در گروه سوم در تهران راهی گروه دوم دیوس کاپ شده بود و حالا دارد برای بقا در این رده می‌جنگد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز