خبرگزاری کار ایران

بخت و اقبال در فوتبال وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۸۱

زیدان اعتراف کرد تیمش در نیمه اول بازی ضعیفی انجام داده اما گفت پیروزی و صعود است که اهمیت دارد.

به گزارش ایلنا، زین الدین زیدان در این خصوص گفت: ما 3 بر یک بردیم و این مهم است. فکر نمی‌کنم ما خوش شانس بودیم، اصلا خوش شانسی در فوتبال وجود ندارد. باید روی نکات مثبت تاکید کنیم و اینکه ما در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم. رئال مادرید در نیمه اول خیلی به زحمت افتاد بخصوص اوایل نیمه چون طبق برنامه بازی نکردیم و بازی در این ورزشگاه واقعا سخت است. آن‌ها ابتکار عمل را به دست گرفتند، فشار زیادی روی ما آوردند و خیلی توپ‌ها را از ما دزدیدند اما نیمه دوم متفاوت بود و ما بیشتر در نیمه آنها بازی کردیم.

 این مربی 44 ساله فرانسوی هم‌چنین گفت هیچ رازی پشت حرف‌های بین دو نیمه او نیست: از این حرف زدیم که باید تغییر کنیم چون کار را برای خودمان سخت کرده‌ایم، اینکه باید پرس را از زمین آنها آغاز کنیم و ارتباط بهتری بین خطوط داشته باشیم. ما در نیمه اول هم شانس گلزنی داشتیم و خوشحالیم که راموس با ضربه سرش ما را به بازی برگرداند. کرنر و ضربات شروع مجدد هم بخشی از فوتبال هستند مثل اینکه فوتبال 90 دقیقه است.

 از او سوال شد که گرت بیل در ناکامی تیمش موثر بوده اما زیدان نخواست بازیکنی را به این خاطر نشان کند: موافق نیستم که بیل در کار دفاعی ناموفق بود چون همه بازیکنان در ابتدای بازی با مشکل مواجه بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز