خبرگزاری کار ایران

رضا افتخاری: خطر بزرگی استقلال را تهدید می کند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۸۷

مدیرعامل استقلال گفت: جلسه خوبی برگزار شد و بازیکنان حرف‌هایشان را زدند.

 

 

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری  که امروز در تمرینات این تیم حضور یافته بود بعد از برگزاری جلسه ای طولانی با علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: جلسه خوبی بود. فرصتی حاصل شد تا بازیکنان حرف‌هایشان را بزنند. من هم گزارش کارهایی را انجام شده بود را دادم. بخشی از مطالبات را پرداخت کردیم و بخشی دیگر تا شنبه به حساب آنها واریز می‌‌شود.

افتخاری در ادامه اظهار داشت: بیشترین مشکلات باشگاه استقلال و هم‌چنین پرسپولیس مشکل مالی است که به بدهی‌های سال‌های گذشته برمی‌گردد این بدهی‌ها کمر باشگاه را شکسته است. ما 5 میلیارد از بدهی‌های قبل را پرداخت کرده‌ایم که تازه بخش کوچکی از آنها است. منتظر برگزاری مجمع هستیم که گزارش عملکرد خود را بدهیم.

وی گفت: ما می‌توانیم وضع موجود را مدیریت کنیم و درآمدها هزینه‌ها را پوشش می‌دهد. در این مدت نزدیک 2 میلیارد پول بازیکنان خارجی را داده‌ایم که همین پول را می‌توانستیم به بازیکنان فعلی تیم بدهیم تا حداقل صدایشان در نیاید. خوش‌بختانه آنها رابطه‌شان با من خوب و برادرانه است. درد و دل آنها را گوش کردم و چیزی که بین ما رد و بدل شد این بود که آن‌ها باید آرامش خود را حفظ کنند. ما باید با هم کار کنیم و مشکلات را ریشه‌ای حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اینکه بازیکنان از صحبت‌های هیات مدیره ناراحت هستند، عنوان کرد: الان مشکل هیات مدیره نیست بلکه باشگاه نیاز به درآمد دارد تا قراردادها را پرداخت کند. بازیکنان نباید توجهی به این بحث‌ها بکنند برخی مشکلات خانوادگی است و باید در جای خودش حل شود. وزیر در جلسه با مسئولان باشگاه تاکید داشتند که هیات مدیره مصاحبه نکند. متاسفانه آقای زمانی رعایت نکردند و کار به اینجا کشید. من هم به عنوان مدیرعامل باید ورود کنم و وزیر باید بگوید که مصاحبه نکنند. این صحبت‌ها نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه بیشتر هم می‌شود و ذهن بازیکنان را درگیر می‌کند.

افتخاری عنوان کرد: به بازیکنان تاکید کردم که به این مصاحبه‌ها توجه نکنند و خیالشان راحت باشد که یک نفر در باشگاه وجود دارد که کارهایشان را پیگیری می‌کند. آن‌ها هم گفتند ما شما را جدا از خودمان نمی‌دانیم اما باید حرفمان به گوش کسانی می‌رسید که حاشیه ایجاد می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی آیا خطری وجود دارد که تیم را تهدید کند، گفت: خطری وجود دارد و امیدواریم تا پایان سال مشکل حل شود و بچه‌ها عید خوبی را داشته باشند. بازی با نماینده ازبکستان در آسیا خیلی مهم است و سعی می‌کنیم تا پیش از آن بازی قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اینکه شما در رابطه با صحبت‌های زمانی چه کاری انجام خواهید داد، گفت: مصاحبه‌های آنها تخطی از دستور وزیر است. وزیر ورزش باید خودش ورود کند و بگوید که چرا این مصاحبه‌ها انجام می‌شود. مطمئنا سلطانی‌فر هم این کار را انجام خواهد داد.

وی درمورد اینکه رحمتی مبالغ دریافتی‌اش را منتشر کرده و آیا اینکه آنها 60 درصد گرفتند یا خیر گفت: قرارداد برخی بازیکنان آپشن دارد و برخی نه. اگر با آپشن حساب کنند، بله چند بازیکن 60 درصد گرفته‌اند و بدون آپشن حدود 50 درصد می‌شود. بازیکن با باشگاه قرارداد بسته و باشگاه نیز تعهد دارد که مبالغ را پرداخت کند.

افتخاری ادامه داد: یکی از بازیکنان با من تماس گرفته و می‌گوید که گرفتاری دارم اما به او گفتم که به من مربوط نیست، باشگاه موظف است که تعهدات را انجام دهد و این وظیفه ما است که پول شما را بدهیم. قبلی‌ها قرارداد بسته و رفته‌اند و حالا که من آمده‌ام باید به طور کامل مبالغ را پرداخت کنم تا برای فصل‌های آینده نماند و مشکل‌ساز شود.

وی در مورد اینکه زمانی گفته است منصوریان 5 بند قرارداد خود را رعایت نکرده، عنوان کرد: اگر این بحث‌ها ادامه پیدا کند، چیزهای بیشتری بیرون می‌آید ما نماینده ایران در آسیا هستیم سوال کردن این مسائل به صلاح نیست. یکسری حرف‌ها جا و زمان دارند نه این که در رسانه‌ها مطرح شوند. به عنوان مثال همین موضوع منصوریان باید در هیات مدیره مطرح شود. اگر بحثی درمورد او بوده همانجا بگوید.

وی ادامه داد: این مسائل خانوادگی‌ است و اگر همه جا گفته شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. یکسری مسائل عمومی است مانند پول بازیکنان خارجی که خود من آنها را اعلام می‌کنم. اگر در خانه دعوا شده نباید همه دنیا بفهمند. باز هم اگر زمانی را ببینم با او صحبت می‌کنم البته شاید هم در شرایطی قرارش می‌دهند که جلوی میکروفن نمی‌تواند خودش را کنترل کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان عنوان کرد: تمام مشکل ما مسائل مالی بازیکنان است اگر پرداخت کنیم، همه مسائل جمع می‌شود. راه این کار این است که حرف‌های بچه‌ها را انعکاس دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز