خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا؛

ایران و امارات فردا به مصاف هم می‌روند

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۱۸۳

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا تیم ملی ایران و امارات فردا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، با مشخص شدن نتایج دیدارهای امروز از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ، در نهایت تیم‌های ملی ایران و امارات با شکست دادن حریفان خود راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ شدند.

فردا در دیدار رده بندی ، تیم‌های ملی ژاپن و لبنان از ساعت ۹:۳۰ صبح (به وقت ایران) به مصاف هم می‌روند. با این دیدار حساس تکلیف تیم سوم رقابت‌ها و سومین تیم صعودکننده از قاره آسیا به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ فوتبال ساحلی مشخص خواهد شد.

اما فینال رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا (مالزی ۲۰۱۷) نیز فردا از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران بین تیم‌های ملی ایران و امارات در شهر ترنگانو برگزار می‌شود و در پی آن تکلیف تیم قهرمان آسیا مشخص خواهد شد.

گفتنی است، تیم ملی امارات با شگفتی سازی در مرحله گروهی و پس از شکست تیم ملی ژاپن موفق شد تا بعنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یابد و در بازی امروز خود با شکست تیم ملی لبنان در ضربات پنالتی، راهی فینال مسابقات شود.

شاگردان محمدحسن میرشمسی نیز که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بعنوان برترین تیم در مرحله  گروهی انتخاب شده بود، با پیروزی امروز برابر ژاپن قدرتمند موفق شدند تا قاطعانه خود را به فینال رقابت‌ها برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز