خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: حرکت دهنوی را تایید نمی‌کنم

صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل گسترش فولاد و صبا در نشست خبری پایان بازی شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل گسترش فولاد و صبا در نشست خبری پایان بازی شرکت کرد.

مرفاوی در مورد بازی اظهار داشت: ما در هر بازی دنبال امتیاز گرفتن هستیم و امروز هم همین هدف را دنبال می‌کردیم. امروز هم با تیمی بازی داشتیم که شرایط خوبی نسبت به ما داشت و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد. آنها بازی‌سازی خوبی انجام می‌دادند اما ما سعی کردیم که راه‌های نفوذ آنان را ببندیم.

وی افزود: صبا هم در نیمه اول و همه در نیمه دوم عملکرد موفقی داشت. ما نمی‌خواستیم که در زمین خودمان بازی کنیم و می‌خواستیم که توپ را به زمین گسترش فولاد ببریم. با شرایطی که در میانه میدان به وجود آمد روند بازی طوری پیش رفت که ما نتوانستیم به خواسته‌هایمان برسیم. خوشبختانه فضاهای لازم را برای گسترش فولاد بستیم و به آنها اجازه کار کردن ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اعتراض شدید قاسم دهنوی به داور که منجر به اخراج او از زمین مسابقه شد، گفت: من حرکت دهنوی را تائید نمی‌کنم؛ من اجازه ورود به زمین را نداشتم چون اگر به زمین می‌رفتم خودم هم اخراج می‌شدم. بازیکنان باید به تصمیمات داور احترام بگذارند اما به هر حال شاید او عصبانی بود و فکر می‌کرد که داور به ناحق او را اخراج کرده است که به همین خاطر مقاومت می‌کرد. در هر صورت این اتفاق خوشایند من نبود و من به همین خاطر از کنار زمین سر او فریاد زدم که هر چه سریعتر زمین بازی را ترک کند. دهنوی باید به تصمیم داور احترام می‌گذاشت، من در روزهای آینده با او صحبت خواهم کرد تا دیگر شاهد چنین چیزهایی نباشیم. به هیچ عنوان حاضر نیستم چنین حرکاتی را در تیمم تحمل کنم.

مرفاوی در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: ما از لحاظ مالی تغییری نسبت به گذشته نداشتیم ولی آبراهه‌ای وجود دارد که از آن به بازیکنان پول تزریق می‌کنیم. خدا را شکر بازیکنانمان انگیزه خودشان را به دست آوردند و بازیکنان جدیدی هم که جذب کردیم به ما کمک زیادی می‌کنند. بازیکنان جدید به همراه بازیکنانی که از نیم فصل اول در صبا بودند خواسته‌های من را به خوبی در زمین مسابقه برآورده می‌کنند و من از آنها راضی‌ام. همه این بازیکنان با برنامه به صبا آمده‌اند و امیدوارم با برنامه‌ریزی که داریم به روند رو به رشد خودمان ادامه بدهیم و هر چه سریعتر بقا در لیگ برتر را برای خودمان تضمین کنیم. ما باید بازی به بازی بهتر شویم.

وی با اشاره به بازی لنگ‌لنگانه محسن فروزان دروازه‌بان تیم صبا گفت: او در یکی دو صحنه دچار مصدومیت شد که پزشک ما با رفتن بر بالای سر او مصدومیتش را رد کرد. شما نگران او نباشید خدای ناکرده او قصد اتلاف وقت نداشت. تیم حریف فکر می‌کرد که فروزان خودش را روی زمین می‌اندازد تا زمان بازی را تلف کند اما واقعاً اینطور نیست.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پایان خاطرنشان کرد: ما در ادامه بازی‌های دشواری داریم اما خدا را شکر شرایطمان بهتر شده است؛ در چند بازی باقیمانده‌ هم میزبان هستیم که امیدواریم امتیازات لازم را از این دیدارها کسب کنیم.

 

کد خبر : ۴۶۸۲۰۹