خبرگزاری کار ایران

فولاد 0-0 تراکتورسازی/ ژنرال پرسپولیس را با جام تنها گذاشت

ر یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته 24 لیگ برتر تراکتورسازی در خانه فولاد بدون گل متوقف شد.

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته 24 لیگ برتر تراکتورسازی در خانه فولاد بدون گل متوقف شد تا پرسپولیس با خیال راحت مهیای جشن قهرمانی شود. به این ترتیب فاصله‌ی دو تیم در صدر جدول به عدد 10 رسید.

بازی در شرایطی برگزار شد که بازیکنان تراکتورسازی در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول تیم برتر میدان بودند اما نتوانستند موقعیت جدی خلق کنند. پس از این دقایق بازی در اختیار قرمزپوشان میزبان قرار گرفت و شاگردان سعداوی نیز مانند تراکتورسازی از برتری خود استفاده نکردند تا در نهایت نیمه اول با کمترین افت و خیز ممکن با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم باز هم هر دو تیم برای دقایقی تیم برتر زمین بودند اما هیچ کدام از دو تیم نمی توانستد موقعیتی را خلق کنند. تراکتورسازی در این نیمه جلو کشیده بود و بازیکنان فولاد خوزستان نیز به دنبال استفاده از ضد حملات بودند اما هیچکدام از دو تیم نتوانستند از برنامه های خود استفاده کنند. دقیقه 75 با اخراج کیانی، فولاد خوزستان تیم برتر زمین بود و حملاتی را روی دروازه تراکتورسازی ترتیب داد اما در نهایت نتوانست گلزنی کند تا بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

 

کد خبر : ۴۶۸۲۳۰