خبرگزاری کار ایران

زمان بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۴۱۵

رامین رضاییان دیدار برابر الریان قطر را هم از دست داد و جایی در لیست برانکو در سفر به قطر نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین رضاییان که با توجه به درگیری در اردوی امارات با علی علیپور از سوی برانکو ایوانکوویچ اخراج و در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، امیدوار بود موفق شود بار دیگر با عذرخواهی نظر کادرفنی را برای بازگشت جلب کند.

مدافع راست ملی‌پوش این تیم که شب گذشته در تماس تلفنی با برنامه ورزش و مردم عذرخواهی خود بابت اتفاقات رخ داده را اعلام کرده بود، با پاسخ مثبتی از سوی سرپرست این باشگاه که مهمان این برنامه بود همراه نشد.

رضاییان در این برنامه گفت: من هشت سال در لیگ برتر بازی کردم و کوچکترین مشکلی نداشتم. اتفاقی که افتاد شاید به خاطر فشار تمرینات بود. علیپور همشهری و دوست من است. می‌خواهم از هواداران، پیشکسوتان، طاهری و برانکو عذرخواهی کنم. شاید انتظار بیشتری داشتند که من خودم را کنترل کنم. اگر به تیم برگشتم باعث افتخارم خواهد بود که در کنار هم‌تیمی‌هایم جشن قهرمانی بگیرم اما گر هم قسمت نشد به تیم برگردم، برای پرسپولیس و تداوم این راه دعا می‌کنم. این را هم بگویم که آقای طاهری خیلی برای من زحمت کشیدند و هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم.

در حالی که رضاییان انتظار داشت با این صحبت‌ها نظر مثبت سرپرست تیمش که پیش از این یک بار در بازگشت از ترکیه توانسته بود نظر مثبت او برای ادامه همکاری با پرسپولیس را جلب کند، به دست بیاورد با واکنش علی اکبر طاهری کاملا از حضور در دیدار برابر الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا نیز ناامید شد.

علی اکبر طاهری در این خصوص گفت: من برانکو را هم قبول دارم و هم رابطه قلبی با او دارم. قبل از بازی‌ها هیچ وقت با برانکو صحبت نمی‌کنم اما بعد از بازی‌ها برانکو در باشگاه حاضر می‌شود و با هم بازی را آنالیز می‌کنیم و مثلا به ایشان می‌گویم این تعویض خوب بود یا نبود. شرایطی که وجود دارد این است که من از بازیکنانی که تجربه بالاتری دارند، انتظارم بیشتر است. رامین عزیز من است اما باید صبوری کند تا سیاست من پیاده شود.

پایان صحبت‌های طاهری در خصوص رضاییان، ابراز امیدوار سرپرست سرخپوشان برای پایان این ماجرا پیش از جدال هفته بیست و پنجم لیگ برتر و برابر صنعت نفت آبادان بود. اتفاقی که در سال 96 رخ خواهد داد و طاهری نیز وعده بازگشت این بازیکن پیش از جدال برابر شاگردان فیروز کریمی را داد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز