خبرگزاری کار ایران

تعامل لادروپ و فوساتی علیه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۷۱

برانکو کار سخت‌تری برای آماده کردن تیم‌اش تا بازی با الریان دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در ۹ روز ۳ بازی مهم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر انجام داد و در هر سه بازی مقابل ‌الوحده، نفت و استقلال خوزستان پیروز شد و حالا 4 روز دیگر باید در دوحه با الریان بازی کند. این در حالی است که الریان 4 روز پیش در لیگ قطر به میدان رفته و 9 روز‌ تا بازی‌ مقابل پرسپولیس فرصت آماده‌سازی داشته است.

نکته جالب اینجاست که تیم ملی قطر برای بازی حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی اردویش را شروع کرده اما برایان لادروپ سرمربی الریان اجازه حضور ملی‌پوشانش در اردوی تیم ملی را نداده اگرچه بازیکنان دعوت شده پنج‌شنبه شب در دیدار مقابل آذربایجان به میدان رفتند.

در واقع همان چیزی که مبنای اختلاف نظر حرفه‌ای سرمربی پرسپولیس و سرمربی ایران بود، در قطر و میان الریان و تیم ملی قطر هم چالش ایجاد کرده ولی فوساتی سرمربی تیم ملی قطر و لادروپ این مساله را با تفاهم حل کرده و ملی‌پوشان بعد از بازی آذربایجان بلافاصله به تیم الریان بازگشته‌اند تا دوباره بعد از بازی پرسپولیس به اردو برگردند. جالب اینکه فوساتی سرمربی فصل پیش الریان بوده و این تیم را قهرمان قطر کرده و شاید همین مساله عامل از بین رفتن تنش احتمالی بین تیم ملی و باشگاه شده است. به هرحال الریان از نظر بدنی شرایط بهتری از پرسپولیس دارد و برانکو کار سخت‌تری برای آماده کردن تیم‌اش تا بازی با الریان دارد؛ پرسپولیس با انجام بازی مقابل الریان، دقیقاً در ۱۴ روز ۴ بازی بزرگ انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز