خبرگزاری کار ایران

حدادی‌فر: برای قهرمانی تیمی دعا نمی‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۵۸۵

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال یک مصدومیت شدید را گذراند.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی‌فر، کاپیتان ذوب‌آهن، معتقد است سال 95 خیلی به او سخت گذشته است. به طور حتم دلیل این مساله هم چیزی نیست جز مصدومیت طولانی‌مدتی که برای حدادی‌فر پیش آمده. کاپیتان ذوب‌آهن در رابطه با وضعیتش، سال 95، شرایط ذوب‌آهن و... صحبت می‌کند.

بعد از مدت‌ها مصدومیت برگشتی و دوباره مصدوم شدی. در این باره توضیح می‌دهی؟

 بله، من بعد از چند ماه مصدومیت برگشته بودم اما در دقیقه 18 بازی با سپاهان روی تکل حسن‌زاده مصدوم شدم و متاسفانه دوباره نمی‌توانم چند وقت بازی کنم و از این اتفاق واقعا ناراحت هستم.

این درست است که نمی‌توانی تا پایان فصل بازی کنی؟

 نمی‌دانم، هنوز چیزی مشخص نیست. به من گفته‌اند طول درمانم 4 تا 5 هفته است و نمی‌دانم به بازی‌های باقی مانده می‌رسم یا نه.

فکر می‌کنی چرا ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته اینقدر بد نتیجه گرفته؟

 زمانی که آقای حسینی سرمربی تیم ما شدند اولش سخت بود و بعد نتایج بسیار خوبی گرفتیم و دوباره چند هفته است که خوب نتیجه نمی‌گیریم. من مطمئنم با پیروزی در بازی این هفته در لیگ قهرمانان آسیا دوباره برمی‌گردیم و روزهای خوب ذوب‌آهن از این بازی دوباره شروع خواهد شد. البته بازی این هفته برای ما حکم امید و ناامیدی دارد. اگر ببریم به این بازی‌ها برمی‌گردیم و اگر پیروز نشویم کارمان برای صعود خیلی سخت می‌شود.

از اینکه این فصل در ذوب‌آهن ماندی و این اتفاق‌ها برایت افتاد ناراحت نیستی؟

 به هرحال شاید هرکسی جای من بود از این تیم جدا می‌شد اما من در این باشگاه بزرگ شده‌ام و هم به آن کمک کرده‌ام و هم این تیم به من کمک کرده. من پشیمان نیستم و خوشحالم در ذوب‌آهن حضور دارم و باید دید در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در این شرایط قبول داری باید طرفدار تراکتورسازی باشید تا با قهرمانی در جام حذفی شما بتوانید سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کنید؟

 فاصله ما با استقلال زیاد شده و دیگر رسیدن به این تیم سخت است. البته ما دعا برای قهرمانی تیمی نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم خودمان بتوانیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

قبول داری سال 95 بدترین سال فوتبالی‌ات بود؟

واقعا سال خیلی سختی بود، چه از نظر فوتبالی، چه مصدومیت و چه از نظر روحی خیلی اذیت شدم ولی باز هم خدا را شکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز