خبرگزاری کار ایران

نامه‌ی رئیس AFC به مهدی تاج؛

شیخ سلمان:‌ آروز‌های من برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به همگی ابلاغ کنید

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۸۲

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، قهرمانی ملی پوشان ساحلی کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج نوشت:

با افتخار، گرم‌ترین تبریک و بهترین آرزوهای من را بابت قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا که در شهر ترنگانو مالزی برگزار شد، پذیرا باشید.

از شما می‌خواهم تا بهترین آرزوهای من را به تمامی اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به جهت نمایش فوق العاده و هیجان انگیز در مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به جام جهانی 2017 باهاما ابلاغ کنید.

امیدوارم ملی پوشان ایران با موفقیت آماده سازی خود در راه رقابت‌های جام جهانی را پشت سر بگذارند و اطمینان دارم که باعث غرور آسیا در رقابت‌های جام جهانی 2017 باهاما خواهند بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان روز گذشته با برتری 7 بر 2 برابر امارات در مسابقات مالزی عنوان قهرمانی آسیا را برای خود به ارمغان آورد و جواز کسب حضور در رقابت‌های جهانی باهاما 2017 را نیز کسب نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز