خبرگزاری کار ایران

بازگشت هرایر مگویان؛ منصوریان در چالش دفاعی

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۷۹۶

با به پایان رسیدن دوره مصدومیت هرایر مگویان سرمربی آبی‌های پایتخت کار سختی در چینش خط دفاع تیمش خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هرایر مگویان پس از مدت‌ها دوری بالاخره مصدومیت‌اش به طور کامل رفع شد تا بتواند برای بازی با لوکوموتیو آماده به میدان رفتن باشد.

مدافع ارمنستانی آبی‌ها در مدت مصدومیت غفوری در نیم فصل اول نمایش خوبی در خط راست دفاع داشت و اما با بازگشت وریا به مرز آمادگی، از او کم‌تر در این پست به کار گرفته شد.

پست اصلی مگویان دفاع وسط است و در پست او پادوانی، رابسون جانواریو و مجید حسینی جوان حضور دارند و همین کار منصوریان برای انتخاب خط دفاعی در بازی برابر لوکوموتیو ازبکستان را سخت‌تر می‌کند.

مگویان از نیم فصل دوم برای آبی‌ها به میدان نرفته و غیبت او موجب شد تا منصوریان در چند بازی مهم استقلال در لیگ برتر برابر پرسپولیس و در آسیا برابر الاهلی و التعاون ترکیب ثابتی در خط دفاع ایجاد کند.

در نبود مگویان سرمربی استقلال بیشتر از زوج برزیلی در قلب دفاع استفاده می‌کرد و پادوانی و رابسون جواب اعتماد منصوریان را به خوبی دادند. مجید حسینی هم در نبود یکی از برزیلی‌‌ها در ترکیب به میدان می‌رفت و او نیز توانست عملکرد دفاعی مناسبی از خود به جا بگذارد.

مگویان در 3 فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان استقلال بوده است و با رسیدن او به مرز آمادگی منصوریان نمی‌تواند از نام او به سادگی عبور کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز