خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت پرسپولیس علیه مدیران تهدید به تجمع کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۸۰

در حالی که هواداران پرسپولیس به دنبال فراهم کردن منابع مالی برای پوشش بدهی‌های این باشگاه هستند، پیشکسوت این باشگاه تهدید به تجمع علیه مدیران این باشگاه در جلوی ساختمان وزارت ورزش کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس که با توجه به مشکلات مالی و بدهی مدیران سابق در خطر کسر امتیاز قرار دارد، این روزها با همکاری هواداران خود به دنبال فراهم کردن منابع مالی برای پرداخت این بدهی ها قرار دارد. با این حال برخی از پیشکسوتان این تیم برخلاف موج مثبتی که در پس نتایج این تیم شکل گرفته اکنون باشگاه را تهدید به تجمع جلوی ساختمان وزارت ورزش در صورت عدم دریافت مطالبات خود کرده اند.

بهروز سلطانیدر این باره گفته: این همه پول در این باشگاه رد وبدل می شود اما طلب من ودوستانم که 2-3 سال از روی آن گذشته وبا جان دل برای تیم های پایه کار کرده ایم را نمی دهند.

دروازه بان سابق پرسپولیس در ادامه با واکنش منفی به مدیریت این باشگاه توسط علی اکبر طاهری گفت: اگر پول نبود چرا در آخرین سفر پرسپولیس 100 نفر را همراه خود بردند؟این اسمش اقتصاد مقاومتی است؟ضمن این که آقایان پشت بردهایی که برانکو برای پرسپولیس می آورد خود را قایم میکنند.طلب ژوزه را ندادند تا امروز به جز اصل طلب 5 برابرش جریمه بدهند اما ما انگار نه انگار این جا وجود داشته ایم،اگر من ودوستانم نبودیم،پرسپولیسی نبود که آقایان به روی مبل شهرتش تکیه بزنند. برای ما راهی جز تجمع وجود ندارد .اگر شده یک شبانه روز مقابل وزارت خانه اجتماع می کنیم تا شب عیدی حقمان را از باشگاه بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز