خبرگزاری کار ایران

عاشوری در گفتگو با ایلنا؛

با شکست لخویا صعودمان را قطعی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۸۳

بازیکن استقلال خوزستان با انتقاد از داوری بازی مقابل پرسپولیس، این دیدار راتمام شده دانسته و می گوید تمام تمرکز تیمش روی دیدار برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا است.

علی اصغر عاشوری بازیکن تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی مقابل تیم پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوب و حرفه ای است که میزبانی دیدارهم با آنها بود، به همین دلیل جو ورزشگاه به نفع آنها بود.

وی افزود: ما نیمه اول کمی از جریان بازی عقب بودیم اما بعد از گل به خودمان آمدیم. نیمه اول آنها خیلی بهتر از ما بودند اما نیمه دوم ما بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم.

با شکست لخویا صعودمان را قطعی می‌کنیم

عاشوری در رابطه با آماده نبودن تیمش مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس بازی نکردیم. فشار بسیار زیاد بازی های آسیایی روی بچه ها باعث افت بازی شد. تیم ما چند مصدوم داشت که من، طیبی وماهینی مصدوم بودیم. و با آمادگی کامل وارد زمین نشدیم. اما وقتی داور سوت پایان را می زند بازی تموم می شده وبه خاطرات می پیوندد و باید برای بازی‌‌های بعد آماده شد.

وی با اشاره به مشکلات داوری بازی تصریح کرد: متاسفانه با شناختی که از آقای حیدری داشتیم، انتظار بیشتری از نحوه قضاوت ایشان داشتیم اما در چند صحنه قضاوت اشتباه داشتند اما ما هم در زمین اشتباه می کنیم.

بازیکن استقلال خوزستان در خصوص اخراج پور موسوی عنوان کرد: در دقایق پایانی بازی در حالی که من برخوردی با کامیابی‌نیا نداشتم و فقط توپش را زدم داور خطا گرفت و به این دلیل که ما در آن دقایق به گل نیاز داشتیم و حمله می کردیم، این خطا باعث کم شدن فشار روی تیم حریف شد.آقای پور موسوی به این نظر داور اعتراض داشت اما داور زود تصمیم گرفت و ایشان را اخراج کرد.

وی در خصوص عملکرد خود در بازی گفت: در این بازی از عملکرد خودم راضی نیستم. 10 روز تمرین نداشتم و سعی کردم خود را به بازی برسانم اما نسبت به بازی قبل عملکرد خوبی نداشتم.

با شکست لخویا صعودمان را قطعی می‌کنیم

عاشوری در پایان در خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر خاطر نشان کرد:  ما در وهله اول به بازی مقابل لخویا فکر می کنیم و تمام تمرکزمان روی آن بازی است و اگر دست پر از لیگ آسیایی برگردیم شرایط بهتری مقابل ذوب آهن خواهیم داشت.برد مقابل لخویا صعود مارا قطعی خواهد کرد و این برای روحیه تیم بسیار خوب است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز