خبرگزاری کار ایران

با به حاشیه بردن تیم آرامش منصوریان را می‌گیرند؛

بیانی: متاسفم که زمانی عضو هیئت مدیره استقلال است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۲۸۲

پیشکسوت استقلال با انتقاد از حسن زمانی اعلام کرد او نباید در این باشگاه حضور داشته باشد.

شاهین بیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال الان باید بهترین شرایط را داشته باشد اما حسن زمانی آن قدر مصاحبه کرده که آرامش را از این تیم گرفته است.

پیشکسوت استقلال در ادامه با گلایه از زمانی اعلام کرد: متاسفم که این فرد در هیئت مدیره باشگاه استقلال است. او بیشتر از همه به استقلال آسیب رساند و در روزهایی که این تیم خوب نتیجه می‌گرفت با خودزنی‌های این آقا به حاشیه رفت.

بیانی در خصوص بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: واقعا آن قدر ناراحت هستم که نمی‌‌توانم به این بازی فکر کنم و تمام درگیری ذهنی‌ام به مشکلاتی است که برای استقلال ایجاد شد و آرامش را از این تیم گرفت در حالی که استقلال می‌توانست شرایط خیلی بهتری را داشته باشد.

وی با حمایت از منصوریان گفت: اگر استقلال فردا هم نتیجه نگیرد حق با منصوریان است چرا که تیم او را آن قدر به حاشیه بردند که آرامش را از آن گرفتند. آن روزها که منصوریان در کنار زمین بالا و پایین می‌پرید از فشاری بود که همین آقایان به او وارد کرده بودند اما همه بدون توجه به این مسئله می‌گفتند او یک شومن است در حالی که منصوریان از شدت فشاری که برخی در باشگاه استقلال به او وارد کرده بودند با گلزنی یا برتری استقلال خودش را خالی می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز