خبرگزاری کار ایران

سه سکونشینی در یک سال؛

ثبت رکورد پاس قوامین در رقابت‌های کاراته

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۳۲۵

برای اولین بار باشگاه پاس قوامین کشور در یک سال موفق شد در سه رده سنی سکونشینی لیگ‌های کاراته کشور را تجربه کند.

به گزارش ایلنا، ابوالقاسم پایدار سرمربی باشگاه پاس قوامین در همین خصوص به سایت فدراسیون کاراته گفت: باشگاه پاس قوامین با هدف ترویج کاراته در بین کارکنان و خانواده‌ها در سال جاری در در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مردان در لیگ‌های کشوری شرکت کرد.

وی افزود: در لیگ جوانه‌ها و آینده‌سازان صاحب عنوان نایب قهرمانی شدیم و در سوپر لیگ هم عنوان سوم تیمی را کسب کردیم.

پایدار دبیر هیات کاراته ناجا عنوان کرد: با مدیریت دکتر علی مقدم رئیس هیت کاراته ناجا، سرپرستی سرهنگ کاظمی، تلاش اعضای تیم و حمایت‌های اداره کل تربیت بدنی ناجا و پایگاه ورزش قهرمانی ناجا، تیم‌های کاراته پاس قوامین در سال جاری با حضور حداکثری کارکنان پایور و وظیفه و فرزندان کارکنان نتایج مطلوبی را کسب کرده و هیئت کاراته استان قم در میزبانی لیگ‌های پایه همکاری خوبی داشته است.

وی در مورد برنامه‌های هیات کاراته ناجا در سال ١٣٩٦ گفت: بسط و گسترش کلاس‌های کاراته در سطح یگان‌های ناجا، برگزاری مدون دوره‌های داوری و مربیگری در سطح کارکنان و جذب مشمولین قهرمان و حمایت از برنامه‌های این هیات خواهد بود.

پایدار گفت: باشگاه پاس قوامین در سال٩٤ یک اعزام بین المللی به کشور مالزی داشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد در همین سال هم موفق شد مقام دوم سوپرلیگ کاراته را از آن خود کند و نایب قهرمانی لیگ برتر مردان در سال های ٩٣ و ٩٢ هم در کارنامه این تیم است و در تلاش هستیم با حمایت‌های ویژه از ورزشکاران خصوصا مشمولین قهرمان، زمینه ساز رشد و پیشرفت کاراته در نیروهای مسلح کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز