خبرگزاری کار ایران

اعضای هیات مدیره موفقیت تیم را نمی‌خواهند

رحمتی: با شماره ناشناس بازیکنان را می‌ترسانند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۵۲۹

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از اعضای هیات مدیره این باشگاه می‌گوید آن‌ها به دنبال موفقیت استقلال نیستند.

به گزارش ایلنا،سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل لوکوموتیو تاشکند گفت: خدا را شکر که پیروز شدیم و توانستیم هوادارانی که در زیر باران برای حمایت تیم آمده بودند خوشحال کنیم و یک پیروزی دو بر صفر به دست آوریم حریف تیم خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه روز گذشته در نشست خبری گفتید امروز حرف‌هایتان را می‌زنید، اظهار داشت: ما تیم جوانی داریم اگر من، خسرو و پادوانی را از تیم بیرون بکشید میانگین سنی استقلال بسیار کم است. بحث ما فقط مالی نیست ما می‌گوییم باید مجموعه‌ایی باشیم برای موفقیت تلاش کنیم همانطور که کادر فنی و بازیکنان به فکر موفقیت تیم و خوشحال کردن مردم هستند کل مجموعه باید همین شرایط را داشته باشد اما شما ببینید اعضای هیأت مدیره دنبال همه چیز هستند جز موفقیت استقلال.

وی افزود: یکی از آنها یک تلفن همراه بدون شماره دستش گرفته و مدام به بازیکنان زنگ می‌زند تا بگوید من متصل به فلان ارگان و فلان نهاد هستم و شماره‌اش هم نمی‌افتد تا بازیکنان را بترساند. آن یکی پسرش را آورده تا در باشگاه شاغل کند. نفر سوم دنبال پول تو جیبی در سفرهای خارجی است ما نه زمینم تمرین خوبی داریم و نه پولی پرداخت شده است.

رحمتی گفت:‌قرار است تا فردا ظهر 10 در صد به حساب بازیکنان ریخته شود از ما هم خواستند صحبت نکنیم من هم این حرف‌های ضمنی را گفتم تا فکر نکنند چیزی نمی‌دانیم سرشان را زیر برف کردند و ما هم از همه چیز بی‌خبریم. من و خسرو امید ابراهیمی مشکلی نداریم با 5 تا 10 میلیون تومان قرض شب عیدمان را می‌گذاریم، اما حق‌دوست، زکی‌پور و بازیکنان جوان دیگر که باید به شهرستان بروند چه؟ آیا نباید عیدی و سوغاتی بگیرند استقلال در این چند سال که قدمت دارد هیچ وقت 5 روز تمریناتش تعطیل نشده است اما این اتفاق امسال رخ داد. هیچ‌کس هم توجهی نکرد.

وی افزود: جلسه هیأت مدیره چهار ساعت و نیم برگزار شد خروجی‌اش چه بود، حمله به سرمربی، بازیکنان و مهدی رحمتی و اینکه می‌خواهند یکی از افراد خودشان را در باشگاه مستقر کند تا در رسانه‌ها برای آنها تبلیغات کنند.

وی در مورد اینکه شما 60 درصد گرفته‌اید، گفت: من مدرکی که منتشر کرده‌ام از حسابداری باشگاه گرفتم اگر می‌گویند من 60 درصد گرفتم پس حسابدرای خودشان را قبول ندارند از افتخاری می‌خواهم مبالغ پرداختی مربوط به کادر فنی و بازیکنان را منتشر کنند تا مشخص شود چه کسی پول گرفته و چه کسی نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز