خبرگزاری کار ایران

گواردیولا خطاب به سیتی‌زن‌ها: از بارسلونا برابر موناکو الهام بگیرید

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۱۷

پپ گواردیولا با منچسترسیتی در فصل پیش رو رویاهای بزرگی در سر دارد و به دنبال تحقق آن است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت "دیلی میل"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از بازیکنانش انتظار دارد برابر موناکو با انگیزه ظاهر شوند.

گواردیولا می‌خواهد به بازیکنانش استراحت دهد، اما او احساس می‌کند که هیچ شانسی در روز شنبه در فینال جام حذفی در مقابل میدلزبرو نخواهد داشت. سرمربی منچستر سیتی خستگی بازیکنانش را به عنوان مشکلی در مقابل موناکو باور ندارد. 

گواردیولا گفته است که باید تیمش را در هفته آینده، در برابر چهار تیم صدر جدول آماده کند. زمانی که شما در حال بازی در مرحله یک هشتم نهایی هستید،‌ فقط آرزو دارید که تیمتان به مرحله یک چهارم نهایی برسد و این موضوع تیم را در شرایط خسته کننده‌ای قرار خواهد داد.

او اضافه کرد ما هفته خوبی را شروع می‌کنیم، ما در قدم اول موناکو را بردیم و اعتماد به نفس بیشتری برای بازی مقابل موناکو در چهارشنبه آینده داریم.

پیروزی قابل توجه بارسلونا مقابل پاری سن  ژرمن در هفته گذشته با نتیجه 6-1 غول‌های کاتالانی پیروزی 4-0 ژرمنی‌ها را لغو کردند که این موضوع می‌تواند یاد آور خوبی برای منچستر سیتی باشد. اما گواردیولا می‌خواهد از عملکرد و نگرش بازیکنان بارسلونا برای بازیکنان خودش استفاده کند.

گواردیولا در مورد بازی بارسلونا و پاری سن  ژرمن می‌گوید : آسان نیست که شما ایمان داشته باشید زمانی که رقیبتان 4-0 جلو است، اما مهم‌ترین چیز آن است که آن‌ها به آن باور داشتند. این چیزی است که من می‌خواهم بازیکنانم را به آن متقاعد کنم. اولین قدم این است که یک رویا از بودن در یک چهارم نهایی داشته باشید، شما مجبورید باور داشته باشید که واجد شرایط آن هستید، این اولین قدم است. 

گواردیولا بعید است که فلسفه فوتبال خود را تغییر دهد و یک احتیاط بیشتر را قبول کند. رویکرد دفاعی در تلاش برای حفظ نتیجه از مزیت‌های اهداف اوست. 

مدافع پابلو زابالاتا می‌گوید: من مربی نیستم که بدانم چگونه بازی کنیم، اما سبک بازی خود را تغییر نمی‌دهیم. این راهی است که ما تا کنون دنبال کرده‌ایم  و من فکر می‌کنم که این یک اشتباه بزرگ خواهد بود. ما تیمی هستیم که نیاز به بازی کردن داریم من فکر می‌کنم که این بهترین راه برای رفتن به مرحله بعدی از مسابقات قهرمانی اروپا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز